fbpx
 
Avatar

Paweł Walczak

Orange

Service designer

Skontaktuj się ze mną
 
Badacz i projektant usług.
W swojej pracy kieruję się myśleniem o pełnym doświadczeniu odbiorcy oraz dogłębnym zrozumieniu problemu biznesowego. W pracy łączę elementy metodologii service design i human center design, wspierając zespoły w zarządzaniu procesem kreatywnym i strategicznym. Będąc pośrednikiem między oczekiwaniami biznesowymi a potrzebami użytkowników.

Od 2019 roku dzielę się wiedzą i praktycznymi rozwiązaniami ze studentami studiów podyplomowych Collegium Da Vinci.

W ciągu ostatnich 5 lat realizowałem projekty badawczo-strategiczne dla firm z branży finansowej (Santander, Visa, Provident, SGB, eurobank, Bank Pocztowy), ubezpieczeniowej (mfind, AVIVA) oraz retailowej (IKEA, Intermarche).



Specjalizuję się w

branżach:


Banki
Internetowa
Telekomunikacja

obszarach biznesowych:


Ewaluacja

Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


Bulletin Board Discussion
CAPI
CATI
CAWI
Diady/triady
Etnografia
Eye Tracking
FGI
FGI realizowane on-line
IDI
IDI realizowane on-line
Wywiady w miejscach publicznych