fbpx
 
Avatar

Paweł Kurowski

Marketing Plus

Właściciel - Dyrektor ds. strategii i mediów

Skontaktuj się ze mną
Swoje pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywałem w Instytucie Badania Rynku i Opinii Publicznej CEM w Krakowie, przechodząc całą ścieżkę badacza - od ankietera i kodera pytań otwartych, poprzez koordynatora, na kierowniku projektów i analityku kończąc. Przez 8 lat miałem przyjemność prowadzić kilkadziesiąt projektów badawczych m.in. dla takich firm jak SC Johnson, Procter & Gamble, Alcatel, Bank Śląski.
Następnie rozpocząłem własną działalność gospodarczą w obszarze szeroko rozumianego marketingu, w której staram się praktycznie wykorzystywać również badania marketingowe, tworząc strategie marketingowe i reklamowe. Realizowaliśmy projekty m.in. dla MON, PIP, PEFRON, Mokate, Grupy Vistula, Jeronimo Martins Polska, Intersnack, DeLonghi, Pandora, Grana, Global Cosmed. W trakcie tej działalności zrealizowałem samodzielnie kilkadziesiąt projektów badawczych (jakościowych i ilościowych - głównie online). Prywatnie uczestniczyłem również w badanach społecznych, dotyczących np. reformy oświaty.

Specjalizuję się w

branżach:


Agencje reklamowe / domy mediowe / PR

obszarach biznesowych:


Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Media
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Reklama (post-, pre-testy)
Social media
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)
Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


CATI
CAWI
Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy
Panele internautów
Zautomatyzowane pomiary zachowań