fbpx
 
Avatar

Marek Rosłan

Saatchi & Saatchi

Strategy Group Head

Skontaktuj się ze mną
Psycholog społeczny, w latach 2004-2010 badacz ilościowy (OMD Poland, Maison & Partners, Momentum), od 2010 strateg komunikacyjny (najpierw w McCannie, a od 2012 w Saatchi & Saatchi). Zajmuje się planowaniem strategicznym i doradztwem marketingowym dla największych marek w Polsce i regionie CEE, specjalizując się w tworzeniu zintegrowanych platform komunikacyjnych (m.in. dla Visa, E.Wedel, GSK czy IKEA). Prowadził też projekty o charakterze brand consultingowym. Laureat kilkudziesięciu nagród branżowych, w tym brązowego lwa w Cannes, 19 Effie i 7 Mixx Awards. Juror Effie i Young Creatives, prelegent na Kongresach Badaczy, wykładowca na studiach podyplomowych. Po pracy czyta, gra na basie i pisze o owadach.

Specjalizuję się w

branżach:


Agencje reklamowe / domy mediowe / PR
Farmaceutyczna

FMCG

obszarach biznesowych:


Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Reklama (post-, pre-testy)
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)

metodach i technikach:


CAPI
CATI
CAWI
Eye Tracking
FGI
IDI
Panele internautów
PAPI
Semiotyka