fbpx
 
Avatar

Grzegorz Młynarski

s360

CEO, service designer, UX strategist

Skontaktuj się ze mną
Dyrektor zarządzający s360, projektant usług, strateg, autor metod badawczych i projektowych m.in. dla e-commerce, retail, health care, VOD i DOOH.

Socjolog miasta i codzienności, ekonomista instytucjonalny. Ukończył socjologię na Uniwersytecie SWPS i zarządzanie marką w Kolegium Gospodarki Światowej na SGH. Wykłada na SGH, SWPS i ASP, m.in. projektowanie usług, zarządzanie marką, marketing marki w internecie i tworzenie systemów identyfikacji. Doktorant w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, gdzie bada wpływ usług shared mobility na zachowania konsumenckie i środowisko. Analizuje także wpływ sztucznej inteligencji na rozwój przedsiębiorstw i rynek pracy.

Wcześniej zarządzał grupą Brand Label Group. Od 2004 r. odpowiedzialny za zarządzanie blisko 300 procesami w obszarze strategii, pomiaru konwersji, projektowania user experience. Pracował m.in. dla takich marek jak mBank, Orange, Żabka, Lidl, PKO BP, Warta, Nationale-Nederlanden, Rainbow, PL.2012, Samsung, IKEA, Medicover, Roche, AMS, CCC.

Aktywny członek Stowarzyszenia „Forum Myśli Instytucjonalnej” i Kooperatywy Grochowskiej.

Specjalizuję się w

branżach:


AGD i RTV
Banki
Budowlana

Farmaceutyczna

FMCG

Informatyczna
Internetowa
Media elektroniczne
Medyczna
Motoryzacja
Pocztowe, kurierskie, spedycyjne
Przemysł
Sieci handlowe
Telekomunikacja
Transport pasażerski
Ubezpieczenia

obszarach biznesowych:


Ewaluacja

Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Media
Reklama (post-, pre-testy)
Sondaże i opinia publiczna
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)

metodach i technikach:


CAPI
CATI
CAWI
Diady/triady
Etnografia
FGI
FGI realizowane on-line
IDI
IDI realizowane on-line
Internetowe metodą emisji ankiet (RTS)
Oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy
OOH (badania reklamy zewnętrznej)
Panele internautów
PAPI
Retail audit
Wywiady w miejscach publicznych