fbpx
 
Avatar

Zofia Smełka-Leszczyńska

Creative Strategist

Skontaktuj się ze mną
zofia.smelka@gmail.com +48600069860
Psycholożka, kulturoznawczyni, badaczka jakościowa. Strateżka marki i komunikacji z 15-letnim doświadczeniem w agencjach reklamowych i butikach strategicznych, a ostatnio - w agencji PR. Współuczestniczy także w procesach brandingu i rebrandingu. W 2020 roku obroniła w Instytucie Kultury Polskiej UW pracę doktorską dotyczącą plakatów wyborczych i wydała książkę naukową "Usunąć do 30 dni. Semiotyka polskich plakatów wyborczych 1989-2015". W następnej książce, która ukaże się nakładem wydawnictwa Filtry, będzie przyglądać się polskim narracjom i ideologiom dotyczącym świata pracy. Publikowała w "Dwutygodniku", "Krytyce Politycznej" i "Kulturze Liberalnej".

Specjalizuję się w

branżach:


Agencje reklamowe / domy mediowe / PR
Banki
Farmaceutyczna

FMCG

Media elektroniczne
Medyczna
Prasa

obszarach biznesowych:


Insighty konsumenckie
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)

metodach i technikach:


Diady/triady
Etnografia
FGI
FGI realizowane on-line
IDI
IDI realizowane on-line
Semiotyka