fbpx
 
Avatar

Marta Majchrzak

HERSTORIES

właścicielka

Skontaktuj się ze mną
Jestem psycholożką społeczną i badaczką. Fascynuje mnie tematyka płci, w 2020 zainicjowałam pierwsze w Polsce badanie na temat siostrzeństwa czyli wspierania się kobiet. Powstał TEDx na ten temat, zachęcam do obejrzenia.

Zanim założyłam Herstories pracowałam w dużych firmach badawczych, poczynając od wczesnych lat 2000 i SMG/KRC. Współtworzyłam głośne raporty na temat polskich kobiet i młodzieży (Kids Power, Świat Młodych, Women Power).

Zależy mi na popularyzacji wyników badań, które prowadzę. Wywiady dotyczące moich projektów badawczych opublikowały m.in. Krytyka Polityczna, Wysokie Obcasy, Gazeta Wyborcza, Vogue, Zwierciadło, Zwykłe Życie, Ładne Bebe.

Mam aktywistyczne ciągoty. Jestem merytoryczną dyrektorką Sisters of Europe Polska, współpracuję z fundacją OFF-school. W przeszłości współtworzyłam OH LALA, studio ruchu, które zapoczątkowało popularyzację tańca na rurze w Polsce i stało się ważnym ośrodkiem kobiecej energii.

Jestem stypendystką programu Tarbut Fellowship inspirowanego przez Wexner Heritage Program.

Specjalizuję się w

branżach:


Administracja / sektor publiczny
Agencje reklamowe / domy mediowe / PR
Banki
Budowlana

Farmaceutyczna

FMCG

Informatyczna
Internetowa
Komunalne
Media elektroniczne
Medyczna
Motoryzacja
Prasa
Przemysł
Rolnictwo
Sieci handlowe
Telekomunikacja
Ubezpieczenia
Wyższe uczelnie

obszarach biznesowych:


Ewaluacja

Insighty konsumenckie
Konsulting badawczy
Marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja)
Media
Produkt (innowacje, optymalizacja, ceny)
Prognozowanie i modelowanie
Reklama (post-, pre-testy)
Retail (sprzedaż, dystrybucja)
Social media
Sondaże i opinia publiczna
Zarządzanie organizacją (satysfakcja pracowników)
Zarządzanie relacjami z klientami (jakość obsługi, satysfakcja)

metodach i technikach:


CAWI
Diady/triady
Etnografia
FGI
FGI realizowane on-line
IDI
IDI realizowane on-line
OOH (badania reklamy zewnętrznej)
Panele internautów