fbpx
 
Avatar

dr hab. Marta Marchlewska, prof. IP PAN

Instytut Psychologii PAN

Kierowniczka Laboratorium Poznania Politycznego, Badaczka Ilościowa, Wykładowczyni, Polska Akademia Nauk i SWPS

Skontaktuj się ze mną
Doktor nauk społecznych, psycholożka społeczna i polityczna, badaczka opinii i rynku, kierowniczka Laboratorium Poznania Politycznego w Instytucie Psychologii Polskiej Akademii Nauk, wykładowczyni na Uniwersytecie SWPS oraz PAN, współpracowniczka Political Psychology Lab na University of Kent (Wielka Brytania). Autorka kilkudziesięciu publikacji naukowych, które ukazały się na łamach topowych, międzynarodowych, czasopism psychologicznych.

Specjalistka z zakresu psychometrii i analizy danych ilościowych. Doświadczenie zdobywała zarówno w centrach naukowych (Centrum Badań nad Uprzedzeniami, Uniwersytet Warszawski; Centre for Social Cognitive Studies, Uniwersytet Jagielloński; Political Psychology Lab, University of Kent), jak i firmach badawczych (Maison&Partners, ARC Rynek i Opinia). Absolwentka licznych kursów z zakresu metodologii badań społecznych (np. ICPSR, Ann Arbor, USA).

W swoich projektach koncentruje się na opracowywaniu innowatorskich metod badawczych. Łączy umiejętności praktyczne z wiedzą akademicką. Opiera się na solidnej metodologii i zaawansowanych analizach statystycznych po to, by znaleźć precyzyjne odpowiedzi na nurtujące nas pytania.

Specjalizuję się w

branżach:


Agencje reklamowe / domy mediowe / PR
Banki
Farmaceutyczna

FMCG

Informatyczna
Internetowa
Media elektroniczne
Medyczna
Motoryzacja
Sieci handlowe
Telekomunikacja
Transport pasażerski
Ubezpieczenia
Wyższe uczelnie

obszarach biznesowych:


metodach i technikach:


CAPI
CATI
Eye Tracking
FGI realizowane on-line
OOH (badania reklamy zewnętrznej)
Panele internautów
PAPI
Wywiady w miejscach publicznych