fbpx
 
Avatar

Marta Grybś-Kabocik

NielsenIQ

Consumer Insight Executive

Skontaktuj się ze mną
 
Ekonomistka i badaczka rynku. W badaniach zachowań konsumentów zdobywała doświadczenie zarówno po stronie Uczelni (od 2015 roku na Uniwersytecie EKonomicznym w Katowicach) jak i agencji badawczej (od 2022 roku w NielsenIQ). Specjalizuje się w badaniach ilościowych i jakościowych, ze szczególnym uwzględnieniem badań ściezki zakupowej. W 2021 roku uzyskała tytuł naukowy doktora nauk społecznych z dyscypliny ekonomia i finanse. Autorka licznych publikacji, wykładowczyni prowadząca warsztaty z zakresu badań konsumenckich, w kraju jak i za granicą.

Specjalizuję się w

branżach:


FMCG

Wyższe uczelnie

obszarach biznesowych:


Insighty konsumenckie
U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)

metodach i technikach:


CAPI
CAWI
Etnografia
FGI
FGI realizowane on-line
IDI
IDI realizowane on-line