26 marca, Klub Komediowy, godz. 18.00


Projektowanie produktów i usług staje się coraz bardziej złożonym procesem zarządzanym wedle różnych strategii, które w różny sposób traktują korzystanie z danych badawczych. Nastawiony na rozwiązywanie problemów i szukanie innowacji Design Thinking czy ukierunkowany na użytkownika i ulepszanie usług Service Design. Ujęcie projektowania jest również przenoszone na rozwój istniejących produktów, na który to proces zaczynamy patrzyć bardziej całościowo. Czy i kiedy można oszczędzić czas i pójść na skróty, stawiając na intuicję?

INSIGHT CLASH

Insight clash to arena, na której zderzają się różne perspektywy. Zaprojektowana jako swobodna przestrzeń wymiany myśli dla architektów doświadczeń, data scientist, psychologów, socjologów i każdego kto interesuje się wiedzą nt. człowieka i otaczającego nas świata.

PRELEGENCI

Experience Design Manager w Deloitte Digital CE. Od 15 lat dba o to, aby klienci i użytkownicy byli w sercu każdej decyzji projektowej, od strategicznych po najdrobniejsze detale. Z pasją szkoli, opowiada i pisze o tym, jak to robić.

Badać albo nie badać. Czym się różni Uber od chipsów?

W epoce cyfrowej tak długo, jak długo żyje produkt, praca nad nim nie kończy się. Potrzeba ciągłej koncentracji na użytkownikach, aby zachować aktualność i dopasowanie do stale ewoluujących potrzeb i wzorców zachowań. Jak zachować zwinność i efektywność procesu zarządzania produktem przy jednoczesnej koncentracji na użytkownikach? W swojej prezentacji zaproponuję podejście oparte o dobre zrozumienie cyklu życia produktu i metodyki pracy nad nim na różnych etapach.
Specjalista w zarządzaniu produktami cyfrowymi. Obecnie Chief Product Officer w Synerise. Wcześniej w podobnej roli w iTaxi i PizzaPortal.pl. Zarządzał produktami mobilnymi w Grupie o2. Autor książki "Mobile dla Menedżerów".

Czego dane Ci nie powiedzą?

Lubimy o sobie mówić, że jesteśmy data-driven, ale to tylko sposób na to, żeby ukryć naszą niewiedzę o świecie i własnych produktach. Opowiem o tym, jak liczby hackują nam głowy i dlaczego nie można ufać obiektywnym algorytmom.
Prezes Socjomanii. Od ponad 10 lat konsultantka ds. marketingu internetowego, specjalizuje się w tworzeniu strategii i w obszarze digitalizacji biznesu. Pasjonatka netnografii. Prowadzi procesy transformacji w metodyce service design będąc jednocześnie współzałożycielem polskiego oddziału międzynarodowej organizacji Service Design Network.

Dane digital i ich wpływ na strategię rozwoju organizacji

Podzielę się lekcjami z połączenia metodyki service design i taktyki współtworzenia produktów i usług przez zaproszenie do procesu odbiorców i wykorzystanie danych z digitalu. Wszystko to w odniesieniu do konkretnych przykładów pracy nad kulturą i zmianą podejścia do danych na poszczególnych etapach budowania strategii.