20 i 21 października, w warszawskim hotelu Marriott już po raz szósty odbył się Ogólnopolski Kongres Badaczy Rynku i Opinii - "Od wyników badań do decyzji marketingowych".

Przedsięwzięcie zostało zorganizowane wspólnie przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii oraz Organizację Firm Badania Opinii i Rynku.

Tegoroczny Kongres koncentrował się wokół zagadnienia wykorzystywania wniosków płynących z badań rynku przy tworzeniu strategii marketingowych oraz wokół roli, jaką w tym procesie odgrywają badacze. W 5 sesjach tematycznych zaprezentowano 30 ciekawych wystąpień, wyłonionych w konkursie przez radę programową. W 3 sesjach plenarnych uczestnicy mogli wysłuchać referatów polskich i zagranicznych ekspertów z dziedziny marketingu. Odbyła się także debata panelowa, z przedstawicielami świata nauki, polityki, mediów oraz badań rynku opinii społecznej, dotycząca sondaży wyborczych.

Coroczne Kongresy Badaczy Rynku i Opinii są największymi wydarzeniami w branży badawczej. Tegoroczny zgromadził aż 435 uczestników. 65% z nich reprezentowało firmy zlecające badania rynku. Tak znaczna liczba osób obecnych na Kongresie pokazuje, że jest on cenionym w branży forum wymiany doświadczeń, sposobem na śledzenie rynkowych nowości a także ciekawym spotkaniem wszystkich zainteresowanych problematyką badań rynku i opinii społecznej.

Partnerzy Medialni