# insighty konsumenckie , # trendy, # seniorzy, # silver segment, # millenials

Czwartek, godz. 14.30, sesja II, sale D+E+F

Dlaczego dziadkowie są mega czyli niespodziewana świeżość przeszłości

Krótki opis idei wystąpienia:

Od jakiegoś czasu widać zwrot w relacjach młodego pokolenia z dziadkami. Zamiast akcji ”zabierz babci dowód” widzimy młodych ludzi zabierających dziadków na międzypokoleniowe dancingi do modnych miejsc. Towarzyszy temu poszukiwanie wiedzy z przeszłości lub odwoływanie się do minionych zachowań. Co młodzi przejmują od dziadków? Kiedy dziadkowie słuchają młodych?

Plan wystąpienia w najważniejszych punktach:

  1. Spostrzeżenia trendowe dotyczące relacji międzypokoleniowych
  2. Wyniki badania par millenialsi-dziadkowie
  3. Przesłanki do budowania platform komunikacyjnych w segmencie Silver i w segmencie Millenials

Opis korzyści (możliwości wykorzystania wiedzy), jakie osiągną uczestnicy Kongresu po wysłuchaniu wystąpienia:

Inspiracje komunikacyjne oraz insighty konsumenckie dotyczące dwóch segmentów społecznych: segment Silver oraz Millenials
Marcin
Klaus


partner
Insight Shot

Właściciel specjalistycznego butiku badawczego; zajmuje się badaniami innowacji i tworzeniem nowych metod jakościowych; autor pierwszego polskiego badania na grupie Early Adopters, twórca metod prosumenckich, hottestingowych i eksploracyjnych; psycholog społeczny; w badaniach od 19 lat.

Marcin
Ejsmont


Senior Strategic Planner
Lemon Sky J. Walter Thompson

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, studia doktoranckie w Szkole Głównej Handlowej, Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie. Tworzył strategie marek i strategie komunikacji dla wielu klientów, w szczególności w kategorii finansowej, telekomunikacyjnej, farmaceutycznej i dóbr szybkozbywalnych. Członek zespołów projektowych nagradzanych Effie, m.in. Złote Effie (Pharmaton Geriavit), finalista Euro Effie (Corega).

Obszary badawcze:

insighty konsumenckie,

Charakter badania:

jakościowe

Metody badawcze:

diady/triady, etnografia

Branże badawcze:

agencje reklamowe, domy mediowe, agencje PR, pozostałe towary nietrwałego użytku – produkcja FMCG, słodycze – produkcja FMCG, żywność – produkcja FMCG

Start-up w muzeum, czyli nieznane technologie w ujęciu etnograficznym.

 

Kontakt

Na zlecenie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii i Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku obsługę XVII Kongresu zapewnia firma ORA&Funksters Wszelkie pytania, wątpliwości i uwagi dotyczące Kongresu prosimy kierować na adres: Biuro Organizacji Kongresu Badaczy Rynku i Opinii ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa tel. (22) 649 97 74 lub 511 117 221, e-mail: kongres@ptbrio.pl
 

Partnerzy:

marketingprzykawie3 nowymarketingGazeta logo socialpress zzinteria

Ważne: strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej.