Uczestnicy

Spotkaj ponad 500 ekspertów consumer intelligence

Kongres Badaczy to jedna z największych w Polsce imprez marketingowych oraz największe w Europie Centralnej spotkanie badaczy. Co roku bierze w nim udział ponad 500 uczestników. W większości (ok 60%) są to reprezentanci podmiotów zlecających badania, pozostałą część stanowią badacze pracujący w agencjach badawczych. Oto lista blisko 170 firm i instytucji, których przedstawiciele wzieli udział w zeszłorocznym Kongresie.

3M, 4P Research Mix, ABM, ABR SESTA, ALMARES Instytut Doradztwa i Badań Rynku, AMPS Agencja Marketingowa, AMS, ARC Rynek i Opinia, Ariadna, Atena Research&Consulting, Aviva, AVON Polska, AXA, Bahlsen, Bank BGŻ BNP Paribas, BANK MILLENNIUM, Bank Zachodni WBK, BBC Worldwide Polska, BBMedia, BEELINE Research&Consulting, BIGFORMAT.TV.S.A, BrainJuicer, Brainlab, BZ WBK, CARLSBERG, Castorama Polska, CBM Indicator, CBOS, Cint AB, Clipatize, Clue PR, Coca-Cola Poland, COI, CPC Join The Dots, Credit Agricole Bank Polska, Cyfrowy Polsat, Danone, Datarino, Discovery Polska, EDICON, ESOMAR, eurobank, FP7, FUTU, Gemius, GfK Polonia, Glimpse, Google, Grupa Allegro, Grupa Onet.pl, Grupa PZU, Grupa RMF, Grupa Wirtualna Polska, Grupa Żywiec, Havas Media, HBO, Hochland, IMMERGAS POLSKA, ING Bank Śląski, InsERT, IN-SIGHT, Insight Shot, Instytut Badań Edukacyjnych, Instytut Badań Outdooru IBO, Instytut Badawczy ProPublicum, Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk, Instytut Nauk Społeczno-Ekonomicznych, Instytut Reportażu, Intersnack Poland, Ipsos, IQS, IRCenter, Izmałkowa Consulting, J.S. Hamilton Poland, JTI Polska, Kompania Piwowarska, KRÓLICZA NORA, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, KRUK, Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń, Logintrans, Lorenz, LOTTO, Mands, Marketing przy Kawie, MASMI Poland, Mazowieckie Obserwatorium Rynku Pracy, mBank, MEC, Mediacom, Metaidea, Metro Properties, MGA Metro Group Advertising, Millward Brown, Mindshare, Moresearch, MRevolution, Multimedia Polska, Narodowy Bank Polski, Neinver, Nestle Polska, Neuro Innovations, Neuroidea, NEW Communications, Nielsen, Nielsen Audience Measurement, Norstat, NUTRICIA, OMD, One Eleven, OneTable Strategy, Opera Software, Orange, Ośrodek Przetwarzania Informacji PIB, PBC, PBS, PepsiCo, PGE Polska Grupa Energetyczna, PKN Orlen, Play, Poczta Polska, Polkomtel, POLO TV, Polsat Media Biuro Reklamy, POLSKIE RADIO, Predictive Solutions (SPSS Polska), Procter & Gamble, PZU, Quality Watch, Radio ESKA S.A., RedMobile, Research Now, RWE Polska, SANDOZ, Semiotic Solutions, Sequence HC Partners, SGH, SilverWave, SMG, Stratega, Stratosfera by Deloitte , Studio DN, SW Research, SWPS, Synergion, Tchibo, Telewizja Polska, Tesco, Think Thank, TIME, T-Mobile Polska, TNS Polska, Universal McCann, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Uniwersytet Warszawski, UPC, Urząd m.st. Warszawy, UseLab, USP Zdrowie, VML, Zalass Consulting, ZenithOptimedia, Zymetria, Żabka Polska, ŻYWIEC ZDRÓJ

 

 

Kontakt

Na zlecenie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii i Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku obsługę XVII Kongresu zapewnia firma ORA&Funksters Wszelkie pytania, wątpliwości i uwagi dotyczące Kongresu prosimy kierować na adres: Biuro Organizacji Kongresu Badaczy Rynku i Opinii ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa tel. (22) 649 97 74 lub 511 117 221, e-mail: kongres@ptbrio.pl
 

Partnerzy:

marketingprzykawie3 nowymarketingGazeta logo socialpress zzinteria

Ważne: strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej.