Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/virtualki/21072/kongresbadaczy/2018/modules/mod_bootstrapnav/helper.php on line 75
#kobiety #dziewczyny #dziewuchy #dziewczynki #girlpower #sisterhood #ciało #sex #gender #feministyczneporno #60shadesofgrey #wampiry #macierzyństwo #normalność #millenialsi #feminizm #selfiefeminizm #bodypositiv #pussypower #cipka

Normal is the new Super. O emancypacji w pokoleniu Dziewuch.

wewnatrz Sesja I: Społeczeństwo, Czwartek, godz. 12.10, sale D+E+F

Najważniejsza myśl prezentacji:

Czas bycia super się kończy. Wielkomiejscy Millenialsi doceniają #zwykłeżycie i normalność. Dążenie do normalności nie jest jednak takie proste, jakby się mogło wydawać. Strategie jej osiągania są ściśle przemyślane i często kosztują wiele trudu.

Napięcie między byciem „super” a byciem „normalną” pokażemy na przykładzie dwóch modeli wyemancypowanej kobiecości - Superkobiet i Dziewuch.

Podczas gdy Superkobiety emancypują się walcząc o parytety, pokazując, że są silne, odnosząc sukcesy i spełniając marzenia, Dziewuchy płaczą, masturbują się i gadają o okresie. O co im chodzi? I dlaczego Millenialsi obrali właśnie taką formę emancypacji?

Opowiemy o tym, w jaki sposób normalność i dziewczyńskość stały się obecnie najistotniejszym przekazem pokolenia. Opowiemy o normalnym ciele, o tym z czego się składa i w jaki sposób stało się obecnie najważniejszym przekazem feministycznym. Dowiemy się też jaką rolę w tym wszystkim może pełnić smutek, pornografia i oliwa z nasion kobiecości.

Uwaga wystąpienie od lat 18, więc weźcie dowody 😊

 

 

 

 


Byrska MartaMarta
Byrska

badania etnograficzne i semiotyczne
Kantar Millwardbrown

Odpowiada za badania etnograficzne i semiotyczne w Kantar Millwardbrown. Zrealizowała wiele projektów na potrzeby klientów komercyjnych dostarczających użytecznych insajtów komunikacyjnych i sprzedażowych.

Kiwak IzabelaIzabela
Kiwak

Marketing Research Expert
RAS Polska

Badaczka zjawisk społeczno-kulturowych oraz trendów i nurtów w badaniach marketingowych z blisko 10-letnim doświadczeniem. Doktor nauk społecznych, a także autorka publikacji z zakresu komunikacji międzykulturowej. Z pasją eksploruje rynek mediów, zwłaszcza online w Ringier Axel Springer Polska.

Comments powered by CComment