MARKI TRANSFORMACJI
– transformacje marek. Panel CEO

SESJA PLENARNA,
CZWARTEK 24.X, godz. 10.45

 

Polskie przemiany przebiegały pod hasłem „dogonić Zachód”, dlatego ikoniczne zachodnie marki odgrywały w kształtowaniu zwyczajów i postaw Polaków ogromną rolę. Jednak z czasem coraz bardziej świadomi polscy konsumenci zaczęli mieć wobec marek oczekiwania i domagać się od nich postaw wobec społecznych problemów i sporów. Pojawiały się nowe, lokalne marki, które próbowały sprostać tym oczekiwaniom i znaleźć swoje miejsce na rynku. Gdzie nastąpił ten punkt przełomu, w którym marki zaczęły bardziej reagować niż kształtować? Kiedy firmy uznały, że polska przemiana dobiegła końca? I czy w ogóle dobiegła, przecież nie jest proces zamknięty? W jakim sensie naszym konsumentom udało się „dogonić Zachód”? W jakim stopniu Polska była rynkiem eksperymentalnym, na którym międzynarodowe marki te­stowały nowe rozwiązania? Te pytania zadamy prezesom firm będących ikonami transformacji.

Vadim
MAKARENKO


Gazeta Wyborcza

Panel poprowadzi Vadim Makarenko, Gazeta Wyborcza. Wcześniej w dziale gospodarczym „Gazety Wyborczej“ pisał o mediach, technologiach, marketingu i badaniach. Zdobywca nagrody Grand Press Digital 2015. Uczestniczył w projektach #SwissLeaks i #PanamaPapers. Autor książek „Tajne służby kapitalizmu” oraz „Zawód: zwycięzca”. Absolwent dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim i stypendysta Reuters Institute for the Study of Journalism na Uniwersytecie Oksfordzkim.

Anna
JAKUBOWSKI

dyrektor generalna
AVON POLSKA

Adam
PIEŃKOWSKI

prezes zarządu
Mc Donald’s Polska