|
|
|
|
Marki 2014
Pierwsza i ostatnia konferencja PTBRiO na temat marek odbyła się mniej-więcej 10 lat temu. Nie tak bardzo dawno, ale jednak w zupełnie innym świecie. Wystarczy powiedzieć, że nie było wtedy Facebooka i iPhona. Dla nieprzekonanych można dodać, że nie było także nawet pierwszego cienia mrocznego widma, które zasnuło potem niebo, a którego resztki jeszcze polatują nad naszymi głowami: kryzysu. Naprawdę dużo się stało przez te 10 lat. Świat zmienił się wystarczająco, aby zająć się markami ponownie bez najmniejszej obawy, że będziemy się powtarzać.
Rok 2013 nie jest jak 2003 z dwóch głównych powodów. Pierwszym jest stała i błyskawiczna komunikacja, drugim ograniczone zaufanie do przyszłości. Żyjemy dużo bardziej TERAZ, a to teraz ma nam znacznie więcej do zaoferowania. To trudna sytuacja dla marek, bo marka to z definicji obietnica skierowana w przyszłość. Marka, obojętnie, jakie wrażenie robią jej taktyczne działania, zawsze mówi "Zaufaj mi". Dziś trzeba to mówić i robić inaczej i o tym jest konferencja o markach, którą zorganizujemy już w marcu 2014. Oto zjawiska i zagadnienia, którymi się zajmiemy...
Czytaj więcej
| |
|
Michał Kociankowski
PTBRiO
| | |
|
| | |
Partnerstwo Merytoryczne
Rozpoczęliśmy okres przygotowań do V edycji projektu zbadaj.to. Uwaga, można już zgłaszać propozycje partnerstw merytorycznych. Podmioty zainteresowane współpracą znajdą szczegółową ofertę tutaj |
|
|
Badanie Badaczy
Kolejna edycja projektu Badanie Badaczy już za nami. Zapraszamy do pobrania najnowszej wersji raportu, która znajduje się tutaj
|
|
|
badaniamarketingowe.mobi
Zapraszamy do korzystania z usługi mobilnej jaką jest Wyszukiwarka Ekspertów Badawczych oraz Wyszukiwarka Agencji Badawczych. Mobilne wyszukiwarki to szybki i prosty sposób na znalezienie poszukiwanego dostawcy badań lub specjalisty w konkretnej dziedzinie. Ponadto nasz serwis mobilny zawiera również szereg tabel rankingowych nie publikowanych nigdzie indziej. Zapraszamy na stronę badaniamarketingowe.mobi
|
|
|
Rocznik PTBRiO 2013/2014
Zapraszamy do składania zamówień na najnowszy Rocznik PTBRiO. Formularz zgłoszeniowy znajduje się tutaj |
|
|
Strefa b
Nostalgiczne powroty do PRLu w architekturze, dizajnie, przestrzeni. Obrońcy Supersamu i dworca w Katowicach, właściciele mamsam.pl i pantuniestal.pl, autorzy książek o blokowiskach i życiu codziennym w Polsce ludowej. Kogo i dlaczego to interesuje? Ile PRLu nadal siedzi nam w głowach, jakimi kategoriami, skryptami, resentymentami PRLowskimi się posługujemy? Prywatnie i publicznie. W estetyce, przestrzeni publicznej, dyskursie. 28 listopada o wiecznie żywym PRL-u dyskutowali Filip Springer (reporter, autor książki "Źle urodzone. Reportarze o architekturze PRL") oraz Łukasz Modelski (zastępca redaktora naczelnego "Twojego Stylu" i autor "Fotobiografii PRL"). Dyskusję moderowała Agata Grabowska |
|
|
Zostań współtwórcą newslettera PTBRiO
Newsletter PTBRiO to inicjatywa tworzona z udziałem członków towarzystwa. Czekamy na artykuły, ciekawe raporty badań i Wasze propozycje. Napiszcie o czym chcielibyście przeczytać w naszym newsletterze? Nasz adres:
sekretariat@ptbrio.pl |
|
|
Zostań recenzentem książek branżowych
Szanowni Państwo, wszystkich, którzy chcą podzielić się z czytelnikami newslettera PTBRiO swoimi opiniami na temat ekscytujących lektur, które mogą zainteresować nas jako badaczy zachęcam do współpracy. Napisz do nas na adres sekretariat@ptbrio.pl Robert Zydel.
Zapraszamy do zapoznania się z dotychczasowymi recenzjami tutaj |
|
|
Nowi członkowie
Z przyjemnością informujemy, że do grona członków PTBRiO w ostatnim czasie dołączyli Maciej Maj, Anna Miotk, Paweł Fijałkowski oraz Anna Talarczyk.. Więcej . |
|
|
Szkoła Badań Rynku
Trwa VII edycja Szkoły Badań Rynku. Nasi uczestnicy - oprócz standardowych wykładów mieli okazję przyglądać się pracy badacza od strony praktycznej. Weszli więc do fokusowni gdzie wcielali się w role klientów i respondentów.
Uczestnicy odwiedzili również studio CATI, gdzie mogli od kuchni poznać pracę badacza.
Szkoła Badań Rynku to cykl praktycznych spotkań. Już za tydzień uczestnicy rozpoczną pracę nad casem naszego Partnera Merytorycznego - Orange Polska.
|
|
|
Stanowisko: Specjalista ds. Badań Marketingowych
Leroy Merlin Polska
Więcej
|
|
|
|
| |
|
|