|
|
|
|
Po co człowiek podróżuje?
Odwiedzając niedawno serwis LinkedIn z ciekawości wpisałem w wyszukiwarkę ofert pracy frazę "Customer Experience Manager". W rezultacie zapytania otrzymałem zdumiewającą liczbę 100 644 (słownie: sto tysięcy sześćset czterdzieści cztery) propozycji pracy na tak nazwanym stanowisku. W większości były to ogłoszenia amerykańskie, a ich listę otwierała oferta dla Customer Experience Managera w firmie Victoria's Secret w Orlando Florida Mall. Pomyślałem: czyżby stary, poczciwy sprzedawca, nazwany później doradcą klienta, zyskał dziś nową etykietkę? A może to eksplozja popytu na specjalistów, których niegdyś określaliśmy jako Consumer Insight Managerów, albo zupełnie nowa hybrydowa specjalizacja? Tak czy inaczej, skoro pojawią się takie stanowiska, (widzimy je zresztą coraz częściej na wizytówkach polskich managerów) to rzecz jest na tyle interesująca by stać się tematem przewodnim konferencji PTBRiO.
Zapraszam Państwa na III Konferencję poświęconą jakości obsługi, satysfakcji i lojalności klientów. Tym razem będzie to Podróż przez doświadczenia - doświadczenia konsumentów, które powstają na styku z markami, w codziennej fizycznej sytuacji - podczas wizyty w sklepie, biurze obsługi klientów czy punkcie usługowym.
Decyzja zakupowa konsumenta to dla marketerów, zwykle równanie z wieloma niewiadomymi. Cena, jakość produktu, ekspozycja, branding, aranżacja punktu sprzedaży, poziom obsługi, kontekst, zmysły. Zaostrzająca się konkurencja i stale rosnące oczekiwania konsumentów, sprawiają, że obecnie żaden z tych składników nie może być pominięty.
Prelegentów konferencji Podróż przez doświadczenia zaprosiliśmy do opowiedzenia o czynnikach zwiększających sprzedaż na stacji benzynowej, w banku czy w sklepie wielkopowierzchniowym. Usłyszymy historie o tym jak wpływać na zmysły klientów, aby sytuacja zakupu stała się miłym doświadczeniem, budującym przyszłą lojalność. Czy faktycznie tembr głosu, płeć sprzedawcy, ustawienie na półce, zapach kawy czy pomarańczy lepiej sprzedaje? Pokażemy jak takie czynniki stają się nowym standardem w zarządzaniu konsumencką podróżą przez doświadczenia i jak buduje to zysk firm.
Do wspólnej podróży zapraszamy customer experience managerów, marketerów, badaczy, managerów ds. jakości, sprzedawców, merchandisingerów i wszystkie osoby, które kształtują doświadczenia konsumentów. Wszak podróże kształcą!
Do zobaczenia!
| |
|
Arek Wódkowski
członek PTBRiO
| | |
|
| | |
Podróż przez doświadczenia, 18-19.09.2014 r.
Warsztat i konferencja na temat jakości obsługi, satysfakcji i lojalności klientów już we wrześniu. Inspirujące i aktualne tematy przekazywane przez praktyków z bogatym doświadczeniem. Zapraszamy do zapisania się już teraz i skorzystania z niższej ceny, obowiązującej do 29 sierpnia. Więcej |
|
|
Żakowski, Bielecki, Cellary, Leder, Orliński, Sztompka i Niedenthal gośćmi XV Kongresu Badaczy.
Rada Programowa jubileuszowego, XV Kongresu Badaczy informuje o wzbogaceniu programu imprezy o panel dyskusyjny "Świadkowie zmiany", prowadzony przez Jacka Żakowskiego. Gośćmi znanego redaktora będą: prof. Wojciech Cellary, prof. Andrzej Leder, Wojciech Orliński, Jan Krzysztof Bielecki. To jednak nie jedyna nowość w programie jaką przyniosły ostanie dni. Na zakończenie Kongresu jego uczestnicy wezmą udział w pokazie "Korzenie zmiany" - fotograficznej retrospekcji zaprezentowanej przez Chrisa Niedenthala, fotografa i fotoreportera m. in. Newsweeka, Time'a, Der Spiegel'a. Wykład otwarcia dwudniowego spotkania badaczy wygłosi prof. Piotr Sztompka, który przedstawi "Dziesięć tez o modernizacji". Więcej informacji na stronie
kongresbadaczy.pl |
|
|
Zbadaj.to extra - projekt Y+10
Trwa projekt Y+10. Obecnie młodzi badacze dokonują analizy zebranego materiału. O tym jakie będzie pokolenie Y dowiemy się już podczas Kongresu, słuchając wystąpienia "yyyyyyy, czyli co się stanie z pokoleniem Y za 10 lat?" |
|
|
Wizerunek Branży Badawczej 2013
Zapraszamy do pobrania raportu Wizerunek Branży Badawczej 2013 tutaj |
|
|
Badanie Badaczy
Zapraszamy do pobrania raportu z Badania Badaczy 2013 klikając tutaj |
|
|
Rocznik PTBRiO 2013/2014
Trwają prace redakcyjne nad rocznikiem PTBRiO. Tegoroczny nakład wyniesie 6000 egzemplarzy i będzie dystrybuowany pocztą tradycyjną lub elektroniczną. Odbiorcami wydawnictwa są przedstawiciele działów marketingu dużych korporacji, pracownicy firm badawczych, pracownicy agencji reklamowych oraz domów mediowych, a także pracownicy naukowi. Premiera XIX edycji rocznika będzie miała miejsce podczas zbliżającego się Kongresu Badaczy. tutaj |
|
|
badaniamarketingowe.mobi
Zapraszamy do korzystania z mobilnej wyszukiwarki.
Poprzez smartphone'a możecie korzystać z:
Wyszukiwarki Ekspertów Badawczych
Wyszukiwarki Agencji Badawczych
Tabel Rankingowych zawierających dane z corocznego badania realizowanego wspólnie z ESOMAR-em
Zapraszamy pod adres badaniamarketingowe.mobi
|
|
|
Partner Technologiczny
PTBRiO w ciągu ostatnich lat w znacznym stopniu rozszerzyło zakres swoich działań. Tym samym niezbędna stała się współpraca ze stałym dostawcą rozwiązań technologicznych. Po analizie nadesłanych ofert wyłoniliśmy Partnera Technologicznego PTBRiO, którym został serwis Ankietka.pl. Współpraca odbywać się będzie na zasadach barterowych. |
|
|
Zostań współtwórcą newslettera PTBRiO
Newsletter PTBRiO to inicjatywa tworzona z udziałem członków towarzystwa. Czekamy na artykuły, ciekawe raporty badań i Wasze propozycje. Napiszcie o czym chcielibyście przeczytać w naszym newsletterze? Nasz adres:
sekretariat@ptbrio.pl |
|
|
Zostań recenzentem książek branżowych
Szanowni Państwo, wszystkich, którzy chcą podzielić się z czytelnikami newslettera PTBRiO swoimi opiniami na temat ekscytujących lektur, które mogą zainteresować nas jako badaczy zachęcam do współpracy. Napisz do nas na adres sekretariat@ptbrio.pl Robert Zydel.
Zapraszamy do zapoznania się z dotychczasowymi recenzjami tutaj |
|
|
Szkoła Badań Rynku
Trwa nabór do VIII edycji Szkoły Badań Rynku. To już ostatni moment, by zgłosić swoje uczestnictwo w tej edycji. Cykl zajęć rusza 3 października i zostało jeszcze kilka ostatnich miejsc. Szczegóły znajdziecie Państwo tutaj |
|
|
Stanowisko: Research Manager
Nazwa firmy: IRCenter
Więcej
Stanowisko: Specjalista ds. Badań
Nazwa firmy: Instytut Badań Pollster
Więcej
|
|
|
|
| |
|
|