Consumer Intelligence Mentoring
Tworząc jedną z najbardziej różnorodnych branż, badacze uzyskują wiedzę o konsumencie z różnych źródeł. Na doświadczenie składa się wiele narzędzi, dziesiątki branż i setki zrealizowanych projektów. Nie wystarczy już sama ankieta czy fokus, aby poznać zachowania i motywacje konsumentów. Umiejętność integrowania i interpretacji informacji z pozyskanych źródeł zmieniła postrzeganie zarówno samego badacza jak i całej branży, Consumer Intelligence jest nam znacznie bliższe. Czy takie kompetencje można uzyskać w wyniku wieloletniej praktyki? Na pewno. Warto też wzbogacić je o wiedzę ekspertów i najnowsze trendy, także z innych obszarów.
Takie umiejętności można pozyskać od profesjonalistów z doświadczeniem trenerskim, wieloletnią praktyką biznesową a także naukową. W PTBRiO, w oparciu o nasze 20-letnie doświadczenie rozwoju kompetencji, stworzyliśmy unikatową propozycję Consumer Intelligence Mentoring. Pracując nad najlepszymi rozwiązaniami edukacyjnymi definiujemy potrzeby i tworzymy konkretne rozwiązania w oparciu o dziewięć kluczowych kompetencji.
Więcej o Consumer Intelligence Mentoring na www.ptbrio.pl. Zapraszamy!
Agnieszka Łebkowska
PTBRiO
|