Permanentna transgresja, czyli Konsument 2016
Badawczy nasz chleb powszedni z konieczności wymaga skupienia się na ograniczonym wycinku rzeczywistości. I choć często patrzymy na konsumentów przez pryzmat kategorii lub rodzaju podejmowanych decyzji, nie zapominamy, że klient banku bywa też zjadaczem jogurtów, użytkownikiem smartfona, a czasem nawet wyborcą i że życie tylko pozornie składa się z ciągu wyborów przy półce. Raz na jakiś czas warto więc wyczołgać się z silosu i spojrzeć na konsumentów z lotu ptaka.
Od prawie dziesięciu lat, badacze PTBRiO wypracowują szerszą perspektywę, dzięki kolejnym odsłonom projektu trendwatchingowego, którego najnowsza edycja - Konsument 2016 - właśnie zbliża się do punktu kulminacyjnego. Po jedenastu miesiącach zbierania materiału, jesteśmy gotowi, żeby podzielić się efektami naszej pracy. Wyniki zaprezentujemy 2 czerwca w Miasteczku Orange, a następnie, na warsztatach inspiracyjnych, zastanowimy się nad ich konsekwencjami w przyszłości.
Zapraszamy!
Oskar Żyndul
wraz z Zespołem K16
| |