Jeśli masz kołopoty z wyświetleniem wiadomości kliknij na ten link.

Newsletter PTBRiO nr 141

Coś, co robi dużą różnicę...

W sobotę zakończyła się tegoroczna edycja Szkoły Consumer Intelligence. Zwieńczeniem zajęć było poważne wyzwanie - przygotowanie i zaprezentowanie spójnej koncepcji badań i pracy wynikami. Klient - Grupa Danone - postawił poważne zadania badawcze, wymagające i wiedzy badawczej, i erudycji ogólnej, i kreatywnego podejścia do procesu projektowania badań, i współpracy w zespole projektowym. Zachwyciło mnie, że jedna z grup powiązała w zaplanowanym projekcie sześć potencjalnych ścieżek poszukiwania rozwiązań; druga grupa odkryła mimochodem poważny mankament w badaniach naukowych, do jakich udało się dotrzeć podczas pre-researchu; a trzecia zadziwiła szerokością uwzględnionego kontekstu oraz pomysłem na włączenie w projekt sieci współpracowników, dzięki którym projekt jest bardziej realny finansowo, a dodatkowo ma szanse na faktyczne wdrożenie.

W dobie postprawdy, fiktów udających fakty, absurdalnej konieczności udowadniania, że fakty miały miejsce, budująca jest świadomość, że profesjonalne kompetencje badawcze "robią różnicę" i jest to widoczne gołym okiem. Kiedyś pewna wrocławianka zadała mi pytanie: skąd bierze się profesjonalna pewność siebie? A potem sama sobie odpowiedziała: hmmm. z poczucia kompetencji i doświadczenia. To coś, co robi dużą różnicę.

Agnieszka Łebkowska
PTBRiO



Cyber7.0 - call for papers

Do 5 lutego czekamy na Wasze zgłoszenia wystąpień podczas tegorocznej edycji Cybera: będziemy rozmawiać o niewidzialnym konsumencie i cyber-wszechświecie. Spotkamy się 6 kwietnia tradycyjnie w Centrum Nauki Kopernik. Więcej


Analiza Rynku - ankieta PTBRiO/ESOMAR

Zapraszamy wszystkie firmy prowadzące badania marketingowe do zgłaszania swojego udziału w ankiecie PTBRiO/ESOMAR za rok 2016. Dane z ankiety posłużą do stworzenia zestawień w Roczniku PTBRiO. Więcej informacji


Praktyka Nauce, Nauka Praktyce

Kolejne spotkanie odbędzie się 16 lutego, a poświęcone będzie zastosowaniom jakościowych technik badawczych online w badaniach marketingowych. W temat wprowadzi Piotr Idzik. Więcej


Rocznik badania marketingowe 2016/2017

Zamów bezpłatnie najnowszy numer Rocznika tutaj




Zgłoś swój projekt
Jeśli masz pomysł lub projekt, który moglibyśmy tworzyć razem, wypełnij formularz dostępny tutaj zyskaj patronat PTBRiO!

Zostań współtwórcą newslettera PTBRiO
Newsletter PTBRiO to inicjatywa tworzona z udziałem członków Towarzystwa. Czekamy na artykuły, ciekawe raporty badań i Wasze propozycje. Napiszcie o czym chcielibyście przeczytać w naszym newsletterze? Nasz adres: sekretariat@ptbrio.pl

Zostań recenzentem książek branżowych
Szanowni Państwo, wszystkich, którzy chcą podzielić się z czytelnikami newslettera PTBRiO swoimi opiniami na temat ekscytujących lektur, które mogą zainteresować nas jako badaczy zachęcam do współpracy. Napisz do nas na adres sekretariat@ptbrio.pl
Barbara Frątczak-Rudnicka

Zapraszamy do zapoznania się z dotychczasowymi recenzjami tutaj



Badania i rozwój w biznesie
studia I stopnia na Uniwersytecie SWPS. Więcej informacji tutaj.
 

BIQdata
serwis "Gazety Wyborczej" z dziennikarstwem danych. Więcej informacji na stronie biqdata.pl



Nowi członkowie
Do grona członków PTBRiO dołączyli: Małgorzata Rynkiewicz, Sylwia Seliga i Magdalena Dyrduła. Gratulujemy!

Potrzebna pomoc
Wspieramy akcję pomocy Kasi Rejzner w zbiórce funduszy na długotrwałe leczenie. Pomóż i Ty! Więcej
 



Stanowisko: Field Manager/Senior Field Manager
Nazwa firmy: ARC Rynek i Opinia
Miejsce pracy: Warszawa
Szczegóły oferty

Stanowisko: Badacz lub Project Manager
Nazwa firmy: ARC Rynek i Opinia
Miejsce pracy: Warszawa
Szczegóły oferty

Stanowisko: Project Manager
Nazwa firmy: Norstat Polska
Miejsce pracy: Warszawa
Szczegóły oferty

Stanowisko: Senior Consultant in Customer Research Business Unit
Nazwa firmy: Frost & Sullivan Oddział w Polsce
Miejsce pracy: Warszawa
Szczegóły oferty

 



Szkoła Consumer Intelligence
Wszystkivh chętnych zapraszamy do udziału w ścieżkach specjalizacyjnych Client i Digital mających na celu pogłębienie wiedzy i umiejętności w tych obszarach Consumer Intelligence:

CLIENT - ścieżka specjalizacyjna dedykowana osobom, które chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności prowadzenia badań oraz wdrażania ich wyników po stronie Zamawiających.
Termin: od marca 2017 r.
Mentor: Dorota Pawelec
Więcej

DIGITAL - ścieżka specjalizacyjna dedykowana osobom, które chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności badań i analiz realizowanych w przestrzeni cyfrowej.
Termin: od marca 2017 r.
Mentor: Agnieszka Łebkowska
Więcej

 

Szkolenia

Zapraszamy do zapoznania się z listą szkoleń tutaj i skorzystania ze zniżek z tytułu wcześniejszego zgłoszenia.

Design informacji - jak poprawić skuteczność przekazu w prezentacjach, raportach i nie tylko tam.
Termin: 16 i 17.03.2017 r.
Trener: Jacek Gałązka
Więcej

Design the research
Termin: 23 i 24.03.2017 r.
Trener: Agnieszka Łebkowska
Więcej

Visual thinking
Termin: 30-31.03.2017 r.
Trenerzy: Agata Nowotny i Magda Kochanowska
Więcej



Warsztat K16
Zapraszamy do zapoznania się z aktualną ofertą dedykowanych formatów szkoleniowych dla firm. Przygotowaliśmy dla Państwa prezentację, warsztat inspiracyjny lub dedykowany warsztat trendwatchingowy. Zobacz więcej tutaj.

 

Consumer Intelligence Mentoring
Zapraszamy do zapoznania się z indywidualnym programem szkoleniowym PTBRiO Więcej

 

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa
tel. 22 648 44 92, e-mail: sekretariat@ptbrio.pl; www.ptbrio.pl