Newsletter PTBRiO nr 142

Młodzi badacze - pobudka!

Za oknami smog, ale i pierwsze nadzieje na wiosnę oraz koniec sesji zimowej na uczelniach. A jak wiosna i studenci to w powietrzu czuć dużo kreatywności i świeżych jak bułeczki pomysłów. Już wkrótce rusza kolejna edycja zbadaj.to. Po sześciu edycjach postanowiliśmy zmienić jego formułę i przekształcić z konkursu studenckiego w program mentorski, w ramach którego młode osoby zainteresowane badaniami marketingowymi i zdobywaniem wiedzy o konsumencie będą mogły wziąć udział w ciekawych projektach i spotkaniach, dołączyć do społeczności młodych, ciekawych świata obserwatorów, ale i poznać problemy biznesowe stojące przed firmami w dobie big data i płynnej ponowoczesności. Grupa mentorów działająca w branży badań marketingowych od lat, czeka już z niecierpliwością i chęcią dzielenia się swoją wiedzą i doświadczeniem na kolejnych zbadajowców. Już wkrótce zapraszamy na odsłonę nowej strony internetowej pod znanym już adresem zbadaj.to!

Katarzyna Gawlik
i Michał Lutostański

PTBRiO



Cyber7.0 - znamy program!

Zapraszamy do zapoznania się z programem i udziału w największym wydarzeniu cyberbadawczym w Polsce. Spotkamy się 6 kwietnia tradycyjnie w Centrum Nauki Kopernik. Więcej


Zbadaj.to

W marcu rozpocznie się kolejna odsłona wspólnego projektu PTBRiO i OFBOR skierowanego do młodych osób ciekawych świata. Zapraszamy do udziału wszystkich studentów marzących o karierze w dziedzinie Consumer Intelligence. Więcej na zbadaj.to.


Analiza Rynku - ankieta PTBRiO/ESOMAR

Zakończyliśmy zbieranie danych do tegorocznej fali badania. Trwa analiza danych, a wyniki opublikujemy w najnowszej edycji rocznika badania marketingowe. Więcej informacji


Rocznik badania marketingowe 2016/2017

Zamów bezpłatnie ostatni numer Rocznika tutaj




Zgłoś swój projekt
Jeśli masz pomysł lub projekt, który moglibyśmy tworzyć razem, wypełnij formularz dostępny tutaj zyskaj patronat PTBRiO!

Zostań współtwórcą newslettera PTBRiO
Newsletter PTBRiO to inicjatywa tworzona z udziałem członków Towarzystwa. Czekamy na artykuły, ciekawe raporty badań i Wasze propozycje. Napiszcie o czym chcielibyście przeczytać w naszym newsletterze? Nasz adres: sekretariat@ptbrio.pl

Zostań recenzentem książek branżowych
Szanowni Państwo, wszystkich, którzy chcą podzielić się z czytelnikami newslettera PTBRiO swoimi opiniami na temat ekscytujących lektur, które mogą zainteresować nas jako badaczy zachęcam do współpracy. Napisz do nas na adres sekretariat@ptbrio.pl
Barbara Frątczak-Rudnicka

Zapraszamy do zapoznania się z dotychczasowymi recenzjami tutaj



Badania i rozwój w biznesie
studia I stopnia na Uniwersytecie SWPS. Więcej informacji tutaj.
 

BIQdata
serwis "Gazety Wyborczej" z dziennikarstwem danych. Więcej informacji na stronie biqdata.pl



Nowi członkowie
Do grona członków PTBRiO dołączyli: Aleksandra Matera, Konrad Siwiński, Edward Korbel, Izabela Remba i Łukasz Wdowiak. Gratulujemy!

Potrzebna pomoc
Wspieramy akcję pomocy Kasi Rejzner w zbiórce funduszy na długotrwałe leczenie. Pomóż i Ty! Więcej
 



Stanowisko: Asystent Działu Badań i Analiz
Nazwa firmy: USP Zdrowie
Miejsce pracy: Warszawa
Szczegóły oferty

Stanowisko: Różne stanowiska
Nazwa firmy: Ipsos
Miejsce pracy: Warszawa
Szczegóły oferty

Stanowisko: Project Manager / Senior Project Manager (Quant/Qual/Digital)
Nazwa firmy: MASMI Poland
Miejsce pracy: Warszawa
Szczegóły oferty

Stanowisko: Kierownik projektu/Badacz ilościowy
Nazwa firmy: 4P Research Mix
Miejsce pracy: Warszawa
Szczegóły oferty

Stanowisko: Specjalista w zespole przetwarzania danych i IT
Nazwa firmy: ARC Rynek i Opinia
Miejsce pracy: Warszawa
Szczegóły oferty

Stanowisko: Project Manager / Badacz ilościowy
Nazwa firmy: Polskie Badania Internetu
Miejsce pracy: Warszawa
Szczegóły oferty

Stanowisko: Specjalista ds. projektów badawczych
Nazwa firmy: WYG PSDB
Miejsce pracy: Warszawa
Szczegóły oferty

Stanowisko: Market Research Specialist
Nazwa firmy: People
Miejsce pracy: Warszawa
Szczegóły oferty

 



Szkoła Consumer Intelligence
Wszystkivh chętnych zapraszamy do udziału w ścieżkach specjalizacyjnych Client i Digital mających na celu pogłębienie wiedzy i umiejętności w tych obszarach Consumer Intelligence:

CLIENT - ścieżka specjalizacyjna dedykowana osobom, które chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności prowadzenia badań oraz wdrażania ich wyników po stronie Zamawiających.
Termin: od marca 2017 r.
Mentor: Dorota Pawelec
Więcej

DIGITAL - ścieżka specjalizacyjna dedykowana osobom, które chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności badań i analiz realizowanych w przestrzeni cyfrowej.
Termin: od marca 2017 r.
Mentor: Agnieszka Łebkowska
Więcej

 

Szkolenia

Zapraszamy do zapoznania się z listą szkoleń tutaj i skorzystania ze zniżek z tytułu wcześniejszego zgłoszenia.

Design informacji - jak poprawić skuteczność przekazu w prezentacjach, raportach i nie tylko tam.
Termin: 16 i 17.03.2017 r.
Trener: Jacek Gałązka
Więcej

Design the research
Termin: 23 i 24.03.2017 r.
Trener: Agnieszka Łebkowska
Więcej

Visual thinking
Termin: 30-31.03.2017 r.
Trenerzy: Agata Nowotny i Magda Kochanowska
Więcej

Jak ugryźć projektowanie doświadczeń - design research strategicznie i praktycznie
Termin: 26 i 27.04.2017 r.
Trenerzy: Agnieszka Szóstek
Więcej



Warsztat K16
Zapraszamy do zapoznania się z aktualną ofertą dedykowanych formatów szkoleniowych dla firm. Przygotowaliśmy dla Państwa prezentację, warsztat inspiracyjny lub dedykowany warsztat trendwatchingowy. Zobacz więcej tutaj.

 

Consumer Intelligence Mentoring
Zapraszamy do zapoznania się z indywidualnym programem szkoleniowym PTBRiO Więcej

 


"Failcore: o tym jak porażka spotyka się z sukcesem."
Artykuł Pawła Pawińskiego i Łukasza Tarnowskiego



"Przyszłość rynku realizacji badań"
Felieton Bartłomieja Marcina Kazubskiego


Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa
tel. 22 648 44 92, e-mail: sekretariat@ptbrio.pl; www.ptbrio.pl