Newsletter PTBRiO nr 144

U źródeł wiedzy, czyli badanie o badaniach

Oto pan Czesław i pani Irena. Pan Czesław jest producentem zabawek spod Częstochowy, pani Irena z Torunia zarządza własną siecią gabinetów SPA. Czy prowadząc swoje firmy, korzystają z badań marketingowych? W oparciu o jakie przesłanki podejmują ważne decyzje w swoich firmach? Polegają na własnej intuicji, doświadczeniu, dobrych radach szwagra, artykułach z prasy branżowej, konferencjach czy szkoleniach? Z jakimi źródłami wiedzy konkuruje wiedza pozyskiwana w badaniach konsumenckich? I jak wypada na ich tle?

Na te pytania odpowie nam toczący się właśnie projekt badawczy Źródła Wiedzy. To pierwsze badanie w Polsce, którego celem jest poznanie sposobów pozyskiwania przez firmy informacji o swoich klientach, produktach, usługach i rynku. Już nie mogę się doczekać jego wyników, których premiera będzie miała miejsce podczas konferencji Data Driven Decisions w Łodzi.

Organizatorami badania Źródła Wiedzy są Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (www.ofbor.pl) oraz Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (www.ptbrio.pl) . Projekt powstał przy współpracy Harvard Business Review Polska oraz Konfederacji Lewiatan.  

Więcej informacji oraz formularz badania na www.zrodlawiedzy.pl



Adam Polasz
PTBRiO


Data Driven Decisions

Już za miesiąc jedziemy do Łodzi, miasta styku kultur, aby po raz pierwszy w Polsce połączyć wszystkie źródła nowoczesnej informacji marketingowej w spójną całość.
Więcej informacji


Zbadaj.to

Trwa drugi etap zbadaj.to, Programu Mentorskiego PTBRiO i OFBOR skierowanego do młodych osób ciekawych świata. Partnerem Merytorycznym zbadaj.to jest PLAY. Więcej na zbadaj.to.


Cyber7.0

Dziękujemy! Kolejna odsłona Cybera już za nami, więc zapraszamy do obejrzenia krótkiej relacji wideo! Więcej


Rocznik badania marketingowe 2016/2017

Zamów bezpłatnie ostatni numer Rocznika tutaj




Przedłużenie współpracy z Webankieta
Miło nam poinformować, że przedłużyliśmy współpracę z naszym dotychczasowym Partnerem Technologicznym, czyli Webankieta. Z tej okazji członkowie PTBRiO mogą skorzystać ze specjalnych warunków współpracy z naszym partnerem.

Zgłoś swój projekt
Jeśli masz pomysł lub projekt, który moglibyśmy tworzyć razem, wypełnij formularz dostępny tutaj zyskaj patronat PTBRiO!

Zostań współtwórcą newslettera PTBRiO
Newsletter PTBRiO to inicjatywa tworzona z udziałem członków Towarzystwa. Czekamy na artykuły, ciekawe raporty badań i Wasze propozycje. Napiszcie o czym chcielibyście przeczytać w naszym newsletterze? Nasz adres: sekretariat@ptbrio.pl

Zostań recenzentem książek branżowych
Szanowni Państwo, wszystkich, którzy chcą podzielić się z czytelnikami newslettera PTBRiO swoimi opiniami na temat ekscytujących lektur, które mogą zainteresować nas jako badaczy zachęcam do współpracy. Napisz do nas na adres sekretariat@ptbrio.pl
Barbara Frątczak-Rudnicka

Zapraszamy do zapoznania się z dotychczasowymi recenzjami tutaj



BIQdata
serwis "Gazety Wyborczej" z dziennikarstwem danych. Więcej informacji na stronie biqdata.pl



Nowi członkowie
Do grona członków PTBRiO dołączyli: Anna Ściechowska i Hubert Turaj. Gratulujemy!. Więcej

Benefity członkowskie
Członkowie PTBRiO mogą skorzystać ze specjalnej oferty przygotowanej przez naszego Partnera Technologicznego: 20% rabatu na wykorzystanie systemu w Twojej firmie lub specjalne partnerskie warunki dla agencji i instytutów badawczych, które prowadzą badania na zlecenie swoich klientów". Jeśli jesteś zainteresowany napisz: sekretariat@ptbrio.pl.
 

Potrzebna pomoc
Wspieramy akcję pomocy Kasi Rejzner w zbiórce funduszy na długotrwałe leczenie. Pomóż i Ty! Więcej
 



Stanowisko: Badacz ilościowy
Nazwa firmy: SW Research
Miejsce pracy: Warszawa
Szczegóły oferty

Stanowisko: Specjalista w zespole badań
Nazwa firmy: Bank Millennium
Miejsce pracy: Warszawa
Szczegóły oferty

Stanowisko: Junior Project Manager
Nazwa firmy: Norstat Polska
Miejsce pracy: Warszawa
Szczegóły oferty

 



Szkolenia

Zapraszamy do zapoznania się z listą szkoleń tutaj i skorzystania ze zniżek z tytułu wcześniejszego zgłoszenia.

Design informacji - jak poprawić skuteczność przekazu w prezentacjach, raportach i nie tylko tam.
Termin: 11 i 12.05.2017 r.
Trener: Jacek Gałązka
Więcej

Piąta ćwiartka, czyli jak angażować odbiorców danych
Termin: 17.05.2017 r.
Trener: Agata Grabowska
Więcej

Nabici w fokusy. Naucz się, jak projektować badania jakościowe.
Termin: 18.05.2017 r.
Trenerzy: Tomasz Jędrkiewicz i Katarzyna Lusińska
Więcej

Jak unikać błędów moderacyjnych w praktyce
Termin: 19.05.2017 r.
Trenerzy: Arkadiusz Wódkowski
Więcej

W czym projekcja, laddering i homework pomagają badaczom - przegląd zaawansowanych technik i narzędzi
Termin: 8.06.2017 r.
Trenerzy: Agata Wiszniewska
Więcej

Analiza wyników badań jakościowych - metodologia analizy a trafność wniosków
Termin: 9.06.2017 r.
Trenerzy: Stanisław Mencwel
Więcej



Projektowanie procesów, czyli jak zamienić badania w consulting.
Zapraszamy badaczy agencyjnych i tych pracujących po stronie Klienta, chcących rozszerzyć swoje kompetencje o analizę i projektowanie procesów masowych zachodzących wewnątrz organizacji klienckich w branżach: finanse, telekomy, logistyka i innych. Jeśli realizujesz badania jakości i obsługi satysfakcji klienta to udział w tym cyklu będzie doskonałą okazją do rozszerzenia zakresu Twoich kompetencji. Zgłoś się już teraz i skorzystaj z najlepszej ceny. Zobacz więcej tutaj.

 

Consumer Intelligence Mentoring
Zapraszamy do zapoznania się z indywidualnym programem szkoleniowym PTBRiO Więcej

 

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa
tel. 22 648 44 92, e-mail: sekretariat@ptbrio.pl; www.ptbrio.pl