Untitled Document

Klub Badacza

CO GRYZIE GILBERTA GRAPE’A
Oficjalne rozpoczęcie działalności Klubu Badaczy Mystery Shopper

W imieniu PTBRiO oraz Komisji Organizacyjnej Klubu Badaczy Mystery Shopper zapraszamy na pierwsze z cyklicznych spotkań Klubu Badacza zaplanowanych na rok 2009. Spotkanie odbędzie się 14 stycznia, o godz 18.00 w Nu Jazz Bistro, ul. Żurawia 6/9.

Tematem przewodnim będzie prezentacja Klubu Badaczy Mystery Shopper (KBMS), który rozpocznie swoją działalność wraz z Nowym Rokiem. Nadrzędnym celem działania KBMS jest integrowanie środowisk związanych z badaniami Mystery Shopper oraz rozwój tych badań od strony merytoryczno - praktycznej.

Po raz pierwszy w historii działalności PTBRiO powstała i skonkretyzowała się oddolna inicjatywa badaczy – praktyków, mająca na celu stworzenie wyodrębnionego koła tematycznego skupiającego sympatyków węższego obszaru badań marketingowych. Inicjatywę tę stworzyli badacze specjalizujący się w tematyce badań z zakresu jakości obsługi, w tym głównie badań Mystery Shopper. Inicjatywa ta w sierpniu br., decyzją Zarządu PTBRiO, przekształciła się w Klub Badaczy Mystery Shopper działający pod patronatem PTBRiO, a już we wrześniu br. działalność rozpoczęła Komisja Organizacyjna KBMS.

Komisja Organizacyjna w trakcie kilkunastu tygodni pracy zajmowała się przede wszystkim stworzeniem struktury KBMS, określeniem celów, jakie zostaną mu postawione, jak również starała się w zarysie ustalić zakres i obszary jego działań. Skład personalny Komisji Organizacyjnej KBMS to: Karolina Tomczyk i Łukasz Stolarczyk – przewodniczący, Anna Ruszkiewicz, Katarzyna Zamarlik, Ziemowit Cieślak, Krzysztof Goławski, Piotr Sowiński, Paweł Szczerbiński oraz przedstawiciel PTBRiO Arkadiusz Wódkowski.

Klub Badaczy Mystery Shopper w nadrzędnym założeniu skupiał będzie osoby zainteresowane badaniami jakości obsługi klienta, zarówno ze strony agencji badawczych, jak również firm zlecających wykonanie tego typu badań. Mile widziane są w tym gronie także osoby związane z tą tematyką poza zawodowo.

Projekt ma również na celu promowanie wiedzy z zakresu metodologii Mystery Shopper, określenie wytycznych oraz norm dotyczących sposobu prowadzenia procesu badawczego tego typu badań a także ujednolicenie sposobu rozumienia ich znaczenia i wykorzystania w działaniach marketingowych.

Jesteśmy przekonani, że wydarzenie to może stać się jednym z najważniejszych i największych przedsięwzięć, dzięki któremu możliwy będzie rozwój i standaryzacja aspektów związanych z prowadzeniem i realizacją badań Mystery Shopper.

Aby jednak tak się stało potrzebne są nasze wspólne chęci i zaangażowanie, dlatego już teraz zapraszamy wszystkie zainteresowane osoby na styczniowe spotkanie Klubu Badacza, w czasie którego przedstawione zostaną założenia dotyczące zasad działania KBMS. Będzie to także dobry moment do podzielenia się swoimi przemyśleniami, uwagami, komentarzami związanymi z tym tematem. Osoby zainteresowane uzyskaniem bliższych informacji na temat KBMS już teraz, zapraszamy do kontaktu e-mailowego na adres kbms@ptbrio.pl

Osoby chętne do wzięcia udziału w spotkaniu prosimy o kontakt z Sekretariatem PTBRiO. Ilość miejsc jest ograniczona, dlatego decydować będzie kolejność zgłoszeń. Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Zapraszamy.

Karolina Tomczyk, P&P Consulting

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa tel. 022 648 44 92; tel./fax 022 649 97 75
e-mail: sekretariat@ptbrio.pl; www.ptbrio.pl