Marki dobrze opowiedziane, czyli storytelling w praktyce i informacje organizacyjne

     
Czy zgodzisz się z nami, że przewaga rynkowa to potencjał wyrażony wielkością grupy lojalnych klientów? Podczas naszej konferencji i warsztatu nie przedstawimy magicznej formuły jak ich zdobyć, ale opowiemy jakie sprawdzone metody prowadzą do efektywnego powiązania jakości, satysfakcji i lojalności ze wzrostem biznesu.

Konferencja i warsztat Jakość –> Satysfakcja –> Lojalność to kolejna okazja (po SJOK i wcześniejszych szkoleniach PTBRiO) spotkania i wymiany doświadczeń w gronie profesjonalistów. Będziemy mówić tylko o tym, co Cię najbardziej interesuje:

  • Jak najlepsi określają poziom zadowolenia klientów z obsługi i pomagają w opracowaniu standardów jakości obsługi?
  • W jaki sposób rekonstruują obraz organizacji widzianej oczami klienta, a jak nakreślają obraz organizacji na tle konkurentów.
  • Jak przedsiębiorstwa mierzą poziom lojalności oraz poziom satysfakcji wyselekcjonowanych grup klientów.
  • Dlaczego tylko dobre badania ukazują, dlaczego i którzy niezadowoleni klienci są wciąż lojalnymi klientami.?
  • Czy tylko badania wskazują, dlaczego i którzy zadowoleni klienci mogą rezygnować z usług organizacji?
  • W jaki sposób najlepsi definiują priorytety poprawy poszczególnych obszarów działania firmy, a jak angażują i wykorzystują potencjał pracowników firmy w procesie poprawy działania?

Zapraszamy na konferencję i warsztat Jakość -> Satysfakcja -> Lojalność

Arkadiusz Wódkowski i Artur Noga-Bogomilski