Strategie marek w czasach buntu

Katastrofa klimatyczna, łamanie praw człowieka, narastające nierówności społeczne. Świat wrze, tymczasem marki albo są pogrążone w letargu, albo udają, że nic się nie dzieje. Jak myślisz to chłodna kalkulacja, brak pomysłu czy jeszcze coś innego?

Na szczęście w marketingu są jeszcze ludzie, którzy nie godzą się na taki stan. Jesteś jedną/jednym z nich? Wiesz co napędza zbuntowanych konsumentów, zarządzasz innowacyjną marką, tworzysz strategie redefinicji lub rebeliancką komunikację? Dołącz do nas i opowiedz światu swoją historię podczas wydarzenia Zbuntowane marki, już 11 marca. Napisz krótkiego maila jaki masz pomysł. Do 12 stycznia.

Michał KOCIANKOWSKI

(Synergion)

Agnieszka KWAŚNIEWSKA

(Saatchi&Saatchi)

Robert ZYDEL

(Państwowe Muzeum Etnograficzne)