Untitled Document

Konkurs Młodych Badaczy po raz trzeci

Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) ogłosiła trzecią edycję Ogólnopolskiego Konkursu Młodych Badaczy na najlepszą pracę magisterską z zakresu badań rynku i opinii publicznej.

Konkurs, który odbywa się od 2006 roku, skierowany jest do studentów socjologii, psychologii, ekonomii, marketingu i zarządzania oraz matematyki, którzy piszą prace magisterskie bezpośrednio związane z badaniami opinii i rynku.

Celem przedsięwzięcia jest promocja branży badawczej, popularyzacja profesji badacza w środowisku studenckim oraz nawiązanie kontaktu z najzdolniejszymi studentami zainteresowanymi praktyką i pracą w instytutach badawczych.

Na autorów najlepszych prac czekają atrakcyjne nagrody pieniężne (pierwsze miejsce – 5 tys. zł, drugie – 3 tys. zł, trzecie – 2 tys. zł) oraz staże w renomowanych instytutach badawczych skupionych w OFBOR.

Poprzednie edycje konkursu spotkały się z dużym zainteresowaniem środowiska studenckiego. Ich laureaci nie tylko zdobyli cenne nagrody finansowe, wzięli udział w Kongresie Badaczy Rynku, ale także znaleźli ciekawą pracę w instytutach badawczych.

"Świetna sprawa. W trakcie stażu nauczyłam się o badaniach więcej niż przez kilka lat studiów. Później otrzymałam propozycję pracy w zespole jakościowym. Drzwi same się otworzyły, a wystarczyło tylko zaufać swoim umiejętnościom." - mówi Ewa Hajduk, jedna z laureatek konkursu, pracująca dziś w agencji badawczej.

Szczegóły dotyczące Konkursu, wraz z regulaminem są dostępne na stronie internetowej organizatora: www.ofbor.pl.

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa tel. 022 648 44 92; tel./fax 022 649 97 75
e-mail: sekretariat@ptbrio.pl; www.ptbrio.pl