Agata Grenda, GRENDA. PRODUKCJA KULTURY
Tematyka szkolenia
Warsztat na który zapraszam dotyczy budowania relacji i konsekwencji naszych biznesowych zachowań, z których często nie zdajemy sobie sprawy. Uczestnicy przestudiują style wzajemności w kontaktach międzyludzkich i nauczą się budować biznesowe relacje osadzone w ramach szerszych niż wymiana wzajemnych korzyści (definicja networkingu funkcjonująca w większości podręczników). Zdiagnozują także swoje biznesowe otoczenie i stworzą własną mapę kontaktów. Nauczą się korzystać z metody myślenia pytaniami, poznają różnicę między marką, a rangą osobistą oraz prześledzą case'y najlepszych networkerów świata.Zbudowałam ten warsztat po prawie 7 latach pracy jako konsul, poruszając się w świecie dyplomacji publicznej w Nowym Jorku. Przekonałam się wtedy, że nie ma lepszych nauczycieli w tym temacie niż Amerykanie, dlatego wiedza, którą pragnę przekazać podczas spotkania jest w dużej mierze oparta na moim własnym doświadczeniu.
Szczegółowy program
Program warsztatów realizowany będzie w modułach, towarzyszyć im będą case studies, dyskusje w grupach oraz ćwiczenia:- Dlaczego networking, który znamy, nie przynosi nam wszystkich możliwych korzyści
- Diagnoza otoczenia biznesowego uczestników
- Budowa własnej mapy kontaktów – analiza problemów
- Style wzajemności oraz korzyści z nich płynące
- Siła kontaktów uśpionych, słabych więzi i słabej komunikacji – dlaczego nie zawsze warto liczyć na przyjaciół w biznesie
- 5-minutowa przysługa, wdzięczność, wspólna sprawa itp. - jak pokierować własnym życiem zawodowym i towarzyskim, w oparciu o budowanie relacji
- Różnice między marką i rangą osobistą
- Networking kobiet i mężczyzn
- Myślenie pytaniami.
Do kogo kierowane jest szkolenie
- do firm, które pragną pokazać swoim pracownikom przyjazne i skuteczne metody budowania relacji w zespole oraz z klientami
- do wszystkich, których praca opiera się na kontaktach z ludźmi, a jej wyniki powiązane są z własnym wizerunkiem i wiarygodnością w oczach klientów
- do tych, którzy pragną zrozumieć dlaczego ich baza kontaktów wygląda w określony sposób i którzy pragną zacząć ją świadomie poszerzać
- do tych, którzy chcą przyjrzeć własnym schematom w kontaktach biznesowych i wewnątrz firmy i przeanalizować je pod kątem skuteczności własnych działań
Korzyści dla uczestników
Po ukończeniu warsztatów, ich uczestnicy:- zdiagnozują swój styl nawiązywania i budowania relacji w biznesie
- poznają skuteczne sposoby poszerzania swojego kręgu znajomości oraz korzystania z niego w sytuacjach problemowych czy wręcz kryzysowych
- nauczą się myślenia pytaniami i jego praktycznego wykorzystania w codziennej pracy
- zrozumieją, w jaki sposób mogą wpływać na własny wizerunek bez uciekania się do manipulacji.
Kluczowe pojęcia i zagadnienia
Networking, budowanie relacji, mapa kontaktów, ranga i marka osobista, style wzajemności, kompetencje miękkie, kryzys w relacjach biznesowych, kultura komunikacji w firmie.Forma szkolenia
Warsztat łączy część wykładową z ćwiczeniami, analizą przypadków i dyskusją. Elementy te przeplatają się i towarzyszą każdemu z modułów.Stopień zaawansowania
Uczestnicy nie muszą posiadać żadnych określonych umiejętności, jest to szkolenie dla wszystkich, którzy chcą wzmocnić i świadomie używać swoich kompetencji miękkich w kontaktach biznesowych.Grenda
GRENDA. PRODUKCJA KULTURY
czas trwania: do ustalenia, proponujemy 8 godzin szkoleniowych w godz. 9.00-16.30
miejsce: PTBRiO, Szarotki 11, Warszawa
w cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat, przerwy kawowe, lunch
Chcesz wiedzieć więcej?
więcej informacji udzieli Ci koordynator szkoleń
Anna Chodkiewicz