Zobacz aktualne oferty pracy:
Spotkanie poprowadzi
Iza Rudak
MAISON & PARTNERS
Prof. dr hab.
Małgorzata Bombol
SGH
Anna Gorączka
Żabka Polska
Michał Lutostański
Kantar Polska
Agnieszka Łebkowska
Cyfrowa Foto
Michał Protasiuk
Google
Zapraszamy na spotkanie z Alicją Włodarczyk (Kantar) - zdobywczynią Pierwszej Nagrody Publiczności XXI Kongresu Badaczy Rynku i Opinii, która wróciła ze swoją opowieścią o redefinicji kategorii mięsa: Moja krowa daje najlepsze steki i dobrze jej się żyje. W programie także dyskusja oraz wystąpienia zaproszonych ekspertów Macieja Otrębskiego – Strategic Partnerships Managera z RoślinnieJemy , popularyzatora jedzenia pochodzenia roślinnego zarówno na poziomie konsumenckim, jak i biznesowym i Stanisława Łoboziaka – szefa Laboratorium Biologicznego Centrum Nauki Kopernik, który wyhodował mięso kurczaka na liściach szpinaku. Spotkanie poprowadziła Anna Gorączka (Żabka).
Zapraszamy do obejrzenia nagrania:
„Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować.
Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych – zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne.
"Redaktorzy i Autorzy skutecznie podjęli wysiłek kompleksowego zestawienia nie tylko samego procesu wraz z metodami badań konsumentów, ale także umiejętnie powiązali je z różnorodnymi aspektami prowadzenia współczesnego biznesu. (…) Jako badacz i naukowiec – widzę w niej kompendium wiedzy pozwalające na usystematyzowanie współczesnej metodyki badań dla wszystkich uczestników procesu rozpoznawania zachowań konsumentów. Wartością samą w sobie jest aktualność podnoszonych kwestii i ukazanie ich w sposób jasny i przejrzysty. Dzięki temu książka będzie interesującą pozycją dla praktyków zlecających badania – pozwoli im lepiej zrozumieć stronę „zleceniobiorców” – badaczy, ale także będzie inspiracją do własnych przemyśleń nad otrzymanymi wynikami."
prof. dr hab. Małgorzata Bombol
Strona 4 z 5