26 marca, Klub Komediowy, godz. 18.00
WSTĘP WOLNY
ZAREJESTRUJ SIĘ

Projektowanie produktów i usług staje się coraz bardziej złożonym procesem zarządzanym wedle różnych strategii, które w różny sposób traktują korzystanie z danych badawczych. Nastawiony na rozwiązywanie problemów i szukanie innowacji Design Thinking czy ukierunkowany na użytkownika i ulepszanie usług Service Design. Ujęcie projektowania jest również przenoszone na rozwój istniejących produktów, na który to proces zaczynamy patrzyć bardziej całościowo. Czy i kiedy można oszczędzić czas i pójść na skróty, stawiając na intuicję?

Zapraszamy na spotkanie z udziałem ekspertów: już 26 marca, w godz. 18-20, w Klubie Komediowym w Warszawie.

INSIGHT CLASH

Insight clash to arena, na której zderzają się różne perspektywy. Zaprojektowana jako swobodna przestrzeń wymiany myśli dla architektów doświadczeń, data scientist, psychologów, socjologów i każdego kto interesuje się wiedzą nt. człowieka i otaczającego nas świata.

PRELEGENCI

Experience Design Manager w Deloitte Digital CE. Od 15 lat dba o to, aby klienci i użytkownicy byli w sercu każdej decyzji projektowej, od strategicznych po najdrobniejsze detale. Z pasją szkoli, opowiada i pisze o tym, jak to robić.

Badać albo nie badać. Czym się różni Uber od chipsów?

W epoce cyfrowej tak długo, jak długo żyje produkt, praca nad nim nie kończy się. Potrzeba ciągłej koncentracji na użytkownikach, aby zachować aktualność i dopasowanie do stale ewoluujących potrzeb i wzorców zachowań. Jak zachować zwinność i efektywność procesu zarządzania produktem przy jednoczesnej koncentracji na użytkownikach? W swojej prezentacji zaproponuję podejście oparte o dobre zrozumienie cyklu życia produktu i metodyki pracy nad nim na różnych etapach.
Specjalista w zarządzaniu produktami cyfrowymi. Obecnie Chief Product Officer w Synerise. Wcześniej w podobnej roli w iTaxi i PizzaPortal.pl. Zarządzał produktami mobilnymi w Grupie o2. Autor książki "Mobile dla Menedżerów".

Czego dane Ci nie powiedzą?

Lubimy o sobie mówić, że jesteśmy data-driven, ale to tylko sposób na to, żeby ukryć naszą niewiedzę o świecie i własnych produktach. Opowiem o tym, jak liczby hackują nam głowy i dlaczego nie można ufać obiektywnym algorytmom.
Prezes Socjomanii. Od ponad 10 lat konsultantka ds. marketingu internetowego, specjalizuje się w tworzeniu strategii i w obszarze digitalizacji biznesu. Pasjonatka netnografii. Prowadzi procesy transformacji w metodyce service design będąc jednocześnie współzałożycielem polskiego oddziału międzynarodowej organizacji Service Design Network.

Dane digital i ich wpływ na strategię rozwoju organizacji

Podzielę się lekcjami z połączenia metodyki service design i taktyki współtworzenia produktów i usług przez zaproszenie do procesu odbiorców i wykorzystanie danych z digitalu. Wszystko to w odniesieniu do konkretnych przykładów pracy nad kulturą i zmianą podejścia do danych na poszczególnych etapach budowania strategii.