Konsument 2018 to najważniejsza w Polsce konferencja trendwatchingowa. Już dziś zarezerwuj 7 czerwca, aby poznać wyniki największego w Polsce badania trendów. To efekt blisko rocznej pracy potężnego kolektywu łowiecko-analitycznego, który nie tylko zebrał, ale także w innowacyjny sposób uporządkował dla Ciebie setki fascynujących zjawisk konsumenckich i kulturowych.
Warsztaty trendwatchingowe to rozwiniecie Konferencji K18. Pokażemy Ci w ich trakcie jak odkrycia największego w Polsce badania trendów mogą wspomagać sukces Twojej marki/biznesu. Jeśli rolą konferencji jest dostarczenie Ci inspiracji, to zadaniem warsztatu jest pokazanie, jak zmieniać je w rozwiązania dla R&D, marketingu i komunikacji w Twojej firmie/organizacji. To dlatego podzieliliśmy warsztaty wg kategorii, a do ich prowadzenia zaprosiliśmy branżowych ekspertów.
„Kto ma wiedzę o konsumencie ten z czasem będzie miał i pieniądze”
Dziwne, jak wszyscy ukrywamy, że jednym z głównych motorów naszego życia są pieniądze pisał Lew Tołstoj. Temat pieniędzy stary jest jak świat, choć wciąż wstydliwy i trudno się o nich rozmawia. Powtarzane czasem Pecunia non olet (Pieniądze nie śmierdzą) wypowiedziane przez Cycerona bywa częstą inspiracją, motywacją do działań. Czy także konsumenckich?
Na warsztatach „pieniądz” podejmiemy wspólne działania nad tworzeniem konceptu produktów w oparciu o trendy konsumenckie. Do przygotowanych koncepcji usług rynku finansowego zaplanujemy komunikację marketingową (inspirowaną trendami). Wszystko w luźnej atmosferze warsztatowej. Ale z bardzo systematyczną i krytyczną weryfikacją co wynika z projektu k18 dla świata finansów? Wszak wiemy, że Pieniądze szczęścia nie dają. Dopiero zakupy. Zachęcamy zatem do zakupu szkolenia. A właściwie do inwestycji w szkolnie.
Pamiętajmy jednak, że pieniądze to nie wszystko, a wszystko bez pieniędzy to … Już dziś dla autora najbardziej kreatywnego zakończenia tego zdania czekamy 12 czerwca z merytorycznym upominkiem. Do zobaczenia.
Chcemy by po warsztatach uczestnicy mówili tak, kto ma wiedzę o konsumencie ten z czasem będzie miał i pieniądze czego sobie i Państwu życzymy.
Czy słuchacze mogą się mylić?
Temat jedzenia jest wieczny. Wszyscy się na tym znamy, mamy ulubione produkty, dania, kawiarnie, restauracje, sklepy spożywcze. Każdy wie, co lubi, co jest na czasie – a to oznacza, że zaproponowanie nowych produktów, a tym bardziej nowe „twarze” produktów już istniejących – jest coraz trudniejsze. Aby zwiększyć szanse powodzenia i zmniejszyć ryzyko - powinny one odpowiadać nowym gustom, pomysłom, oczekiwaniom związanym z jedzeniem – nowym trendom. W ten sposób możemy wyjść poza nasze własne upodobania i doświadczenia – i osadzić pomysł w świecie konsumentów, dla których przygotowujemy nowe propozycje.
Jak to zrobić? Nad tym popracujemy w trakcie warsztatu, na którym będziemy pracować „na trendach konsumenckich”. Niektóre z nich działają „tu i teraz”, niektóre są punktem wyjścia dla produktów i usług, które sukces odniosą za dwa – trzy lata.
Będą praktyczne ćwiczenia, sposoby na „wbudowanie” większej idei w produkt lub usługę oraz dobra, inspirująca zabawa.
Do zobaczenia na warsztacie!
Opowieści o trendach zwykle słuchamy z dużą przyjemnością, traktując je niekiedy jako zbiór ciekawostek na temat świata i konsumenta. A trendy to daleko więcej niż inspirujące zjawiska, które poszerzają nasze horyzonty. To drogowskazy, z których warto korzystać przy różnych zawodowych okazjach:
W trakcie warsztatu poczujemy jak wiedza o trendach może zapracować na różnych odcinkach naszego zawodowego frontu:
Każdy uczestnik w tracie warsztatu stworzy własną mapę inspiracji, swój osobisty drogowskaz.
Tchnij w markę rewolucyjnego ducha. Warsztaty z pisania Manifestu Marki.
W czasach rosnącej polaryzacji społecznej i narastającej walki o to, jak ma wyglądać nasz świat, niezabieranie głosu przestaje być luksusem. Staje się podejrzane, a bywa postrzegane jako tchórzliwa miałkość. Tak w wypadku ludzi, jak i marek. Zwłaszcza marek – gdyż dla wielu z nas to marki są nośnikami wartości. Używamy ich, by w jednej chwili powiedzieć coś ważnego o sobie i o swoich ideałach. A jeśli marki nie mówią, to ludzie tracą możliwość wyrazu, a potem tracą i chęć zakupu. Gdzie jest punkt początkowy, od którego marka staje się sztandarem, pod którym warto się gromadzić, z którym warto przemierzać świat, pod którym warto walczyć?
Najprościej napisać z nami manifest. Niejeden już zmienił świat polityki (manifest komunistyczny), sztuki (manifest futurystów), technologii (manifest agile). O tym, jak manifesty zmieniają świat marketingu opowiemy wam na warsztacie. A jak już opowiemy, to pokażemy, co musi się w nim znaleźć i jak taki manifest napisać. I jeszcze go z Wami napiszemy. Tak, by Wasze marki mogły nadawać ton dyskusji o tym, co ważne dziś i jutro.
Autorzy projektu – Agnieszka Łebkowska, Bartłomiej Brach, Agnieszka Warzybok, Paweł Pawiński, Krzysztof Polak, Anna Rzeźnik i Oskar Żyndul – serdecznie dziękują wszystkim osobom zaangażowanym w projekt K18, a są to: Kuba Antoszewski, Karolina Balmas, Tomasz, Bartnik, Roman Baszun, Krzysztof Bąk, Maciej Biedziński, Łukasz Bielewicz, Tomasz Bieńkowski, Marta Bierca, Magdalena Chojnowska, Artur Czajka, Joanna Damaszko, Julia Dziubecka, Ewa Eron Gorzała, Barbara Frątczak-Rudnicka, Katarzyna Gawlik, Marta Górazda, Anna Górecka, Marcin Hinz, Patrycja Hojka, Piotr Idzik, Monika Jagiełło, Tomasz Jędrkiewicz, Katarzyna Krzywicka-Zdunek, Joanna Mazurkiewicz, Małgorzata Michałowicz, Wiktor Mikołajczyk, Weronika Niżnik, Artur Noga-Bogomilski, Sebastian Nowacki, Agnieszka Ogrocka, Filip Owczarek, Beata Pachnowska, Katarzyna Piwowarczyk, Michał Protasiuk, Beata Rąbińska, Anna Ryterska, Marta Siegieńczuk-Cavet, Anna Siejak, Bartek Sokołowski, Natalia Suska, Leszek Szycman, Anna Ślebioda, Aleksandra Trojanowska, Anna Wensław, Elżbieta Więsław, Agata Woźniak, Arkadiusz Wódkowski, Paweł Wójcik, Basia Zajączkowska, Agnieszka Ziętowska, Marzena Żurawicka, a także studenci z Koła Naukowego Brandico działającego przy Uniwersytecie Wrocławskim.
K18 nie powstałby bez wsparcia:
7 czerwca 2018 r., 10.00 – 16:45
Marzyciele i Rzemieślnicy, Dom Braci Jabłkowskich, Bracka 25, Warszawa
11-15 czerwca 2018 r., 9.00-16.30
Masz wybór! Możesz nie tylko zdecydować, czy chcesz uczestniczyć w samej konferencji, czy konferencji połączonej z warsztatami, ale także wybrać jeden (lub więcej) spośród 4 warsztatów jakie proponujemy. Wystarczy użyć właściwego formularza zgłoszeniowego, a w toku wypełniania w polu uwagi napisać w którym warsztacie chcesz wziąć udział.
Zgłaszasz większą grupę uczestników? Wolisz zrobić to telefonicznie/mailowo? Nie ma problemu. Wystarczy się z nami skontaktować.
zgłoszenie do 18 maja |
zgłoszenie po 19 maja |
||
Konferencja K18 | 749 zł | 849 zł | |
Wybrany warsztat | 749 zł | 849 zł | |
Konferencja + wybrany warsztat | 1349 zł | 1549 zł |
Ceny netto od osoby, członkowie PTBRiO mają możliwość skorzystania z vouchera członkowskiego, koszt zawiera: udział w konferencji i/lub warsztacie, materiały, wyżywienie.
Termin płatności to 14 dni od daty wystawienia faktury pro forma, w przypadku braku terminowej płatności zniżka zostanie anulowana zgodnie z cennikiem.
UWAGA! Liczba miejsc na konferencji i warsztatach jest ograniczona. Po otrzymaniu zamówienia organizator wysyła mailem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia wraz z fakturą pro forma. Ostateczną fakturę VAT wystawia po otrzymaniu płatności. Rezygnację z udziału w konferencji i warsztatach bez konsekwencji finansowych można zgłaszać do 31 maja 2018 r., pisemnie za pośrednictwem formularza elektronicznego lub pocztą elektroniczną na adres sekretariat@ptbrio.pl. Rezygnacja w późniejszym terminie pociąga za sobą konieczność wniesienia pełnej płatności.
Uczestnictwo w konferencji i warsztatach jest równoznaczne ze zgodą na wykorzystanie wizerunku w materiałach promocyjnych konferencji i Towarzystwa. Organizatorem jest ORA&Funksters, działająca na zlecenie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.
Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
ul. Szarotki 11
02-609 Warszawa
tel.: (22) 648 44 92
sekretariat@ptbrio.pl, www.ptbrio.pl
www.facebook.com/badacze