Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/virtualki/21072/kongresbadaczy/2017/modules/mod_bootstrapnav/helper.php on line 75

 

cookie, modelowanie, content marketing, analityka, site-centric, 1st party data

Czwartek, godz. 14.30, sesja I, sale D+E+F

Modelowanie cookie w content marketingu

Krótki opis idei wystąpienia:

Pokażemy, jak precyzyjnie mierzyć wpływ content marketingu na miękkie postawy wobec marki na przykładzie upliftu kategorii w podziale na rodzaje konsumentów piwa. Pokażemy, jak mierzyć ten wpływ łącząc pomiar cookies z badaniem kwestionariuszowym, opierając się na modelowaniu zachowań pojedynczych internautów (human-based analytics). Opiszemy projekt badawczy, w którym zestawiliśmy wyniki precyzyjnego pomiaru ekspozycji na różne rodzaje treści z kwestionariuszem brandowym na serwisie Beerlovers - zrealizowanym w modelu pretest/postest. w efekcie pokażemy, jak zbadać - jak różne rodzaje contentu brandowego wpływają na różne rodzaje postaw wobec kategorii.

Plan wystąpienia w najważniejszych punktach:

  • Opis potrzeby komunikacji kategorii w kontekście piwnej rewolucji
  • Opis potrzeby - pomiaru content marketingu
  • Opis typowych na rynku podejść do tego zagadnienia.
  • Opis projektu badawczo-analitycznego zrealizowanego przez producenta FMCG i agencję badawczo-analityczną wśród użytkowników serwisu contentowego Beerlovers na początku 2017 roku.
  • Opis wskaźników behawioralnych dla cookies, które mogą zostać skonfrontowane z wynikami badania.
  • Co dalej, czyli opis potencjału wyjścia poza first party data w kierunku second i third party data

Opis korzyści (możliwości wykorzystania wiedzy), jakie osiągną uczestnicy Kongresu po wysłuchaniu wystąpienia:

Pokażemy:
  1. jak szczegółowo przeprowadzać ewaluację działań content marketingu pod kątem wskaźników brandowych powszechnych w badaniach marketingowych,
  2. jak wykorzystać potencjał first party data,
  3. jak łączyć dane z digital CRM z danymi o zachowaniach w owned media marki.
Hupa Albert Albert
Hupa


prezes
IRCenter

Dr, socjolog, badacz sieci społecznych, specjalista od analiz digitalowych i web mining. Na co dzień realizuje komercyjne projekty badawcze wykorzystujące tradycyjne i nowoczesne techniki analityczne (z wykorzystaniem technologii internetowych i mobilnych). Członek PTBRiO.

Drubkowski Pawel Paweł
Drubkowski


Junior Insights Manager
Kompania Piwowarska

Urodzony w 1994. Studiuje big data w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Za najlepszy insight uważa ten płynący z danych ilościowych. Fan teorii podejmowania decyzji, symulacji ilościowych, machine learningu i książek Milana Kundery.

Obszary badawcze:

ewaluacja, insighty konsumenckie, konsulting badawczy, marka (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), media, proces decyzyjny, produkt (innowacje, optymalizacja, ceny), prognozowanie i modelowanie, conjoint, reklama, sponsoring, product placement, retail (sprzedaż, dystrybucja), retail (sprzedaż, dystrybucja),

Charakter badania:

ilościowe

Metody badawcze:

CAWI, web analytics - oglądalność witryn internetowych, ruch internetowy, traffic,

Branże badawcze:

napoje – produkcja FMCG