PTBRiO informuje o seminarium "Komunikacja z klientami w ciężkich czasach".
Jak zamiast obniżania cen zwiększyć zaangażowanie Klientów? Jak podtrzymywać ich zainteresowanie marką tak, aby pozostali z nią mimo panującego kryzysu? O tym i innych aspektach budowania zaufania Klientów dowiedzą się Państwo podczas seminarium Komunikacja z klientami w ciężkich czasach: Nie obniżaj cen: zwiększaj zaangażowanie! już 9 czerwca br. Seminarium odbędzie się w siedzibie spółki Microsoft, Al. Jerozolimskie 195 a w Warszawie.
Seminarium poprowadzi po raz drugi w Polsce dr Michael Solomon - Profesor marketingu, dyrektor Centrum Badań Konsumenckich Haub School of Business, Saint Joseph’s University w Filadelfii.
Prezentacja profesora Solomona pokaże najnowsze techniki pozwalające wydobyć najgłębsze pokłady zaufania klientów do ważnych dla nich marek. Techniki te wiążą się ze zmianą podejścia marketerów do klientów, awansując ich z poziomu pionka do partnera. Świetnym przykładem jest włączenie konsumentów w proces projektowania produktu czy wykorzystanie coraz bardziej powszechnego „wirtualnego życia” w portalach społecznościowych typu facebook czy nasza-klasa. Profesor Solomon przeprowadził badania dotyczące skuteczności tych narzędzi, a wyniki zaprezentuje uczestnikom warsztatu. Dopełnieniem prezentacji prof. Solomona będzie komentarz i studia przypadku przedstawione przez Janusza Kamieńskiego, Business Performance Consultant z Executive-Conversation Polska, który podpowie też w jaki sposób zdobywać wiedzę o pożądanych przez klientów doświadczeniach i jak ją przełożyć na rzeczywiste i pożyteczne zmiany w firmie.
Więcej informacji:www.personalities.pl/.