Untitled Document

Jubileuszowy Kongres za nami!

W dniach 15-16 października odbył się X Kongres Badaczy Rynku i Opinii. Pomimo trudnego roku i wszechobecnej walki z kryzysem impreza zgromadziła ponad 500 osób. Nowością tegorocznego Kongresu były firmowe prezentacje promocyjne, które wzbogaciły program o przegląd produktów stosowanych przez firmy badawcze. Uczestnicy uznali tę zmianę za potrzebną, jednak powinna zostać zmieniona formuła prezentacji. Kongres został lepiej oceniony pod względem organizacyjnym niż w latach ubiegłych, natomiast same prezentacje otrzymały najlepsze oceny w porównaniu do minionych edycji. Spośród 27 wystąpień publiczność wybrała trzy najlepsze. W tym roku laureatami konkursu o Nagrodę Publiczności zostali: Marek Biskup, Dobromir Ciaś, Marcin Kujawski (MillwardBrown SMG/KRC) z prezentacją „Konsekwencje kryzysu w ujęciu konsumenckim”, Dariusz Kubuj, Katarzyna Stawecka (Ogilvy Brand Consulting) „RTB or not RTB. Czy reklama musi mieć uzasadnione korzyści?” oraz Aleksandar Ivanov i Paweł Komorowski (Analyx) „Electronic Prediction Markets – a new instrument for market and opinion Research”.

Zapraszamy do zapoznania się z fotorelacją, http://www.kongresbadaczy.pl/ filmem http://www.youtube.com/watch?v=Up-3hFAtko4 oraz relacjami w mediach z tego wydarzenia.

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa
tel. 022 648 44 92; tel./fax 022 649 97 75, e-mail: sekretariat@ptbrio.pl; www.ptbrio.pl