Untitled Document

Szkolenia PTBRiO

Techniki projekcyjne w badaniach marketingowych
Dominika Maison (Wydział Psychologii UW, Dom Badawczy Maison)
termin: 19 i 20 listopada 2009 r. pobierz pdf

Badania w procesie tworzenia strategii i komunikacji – killer czy dopalacz?
osoby prowadzące: Anna Mazerant (Dom Badawczy Maison) i Magdalena Dobrowolska-Sagan (Publicis)
termin: 26 i 27 listopada 2009 r.
pobierz pdf

Tak samo ale inaczej - badania dla rynku farmaceutycznego
osoby prowadzące: Rafał Dobrowolski i Patrycja Szymańska (Synovate)
termin: 3 i 4 grudnia 2009 r.
pobierz pdf

Optymalizacja portfolio oparta na przewidywaniu wyborów konsumenta. Wykorzystanie komputerowej analizy Conjoint do badań optymalizujących portfolio produktowe lub usługowe
osoba prowadząca: Roman Baszun (Kinoulty Research)
termin: 10 i 11 grudnia 2009 r.
pobierz pdf

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa
tel. 022 648 44 92; tel./fax 022 649 97 75, e-mail: sekretariat@ptbrio.pl; www.ptbrio.pl