Szkolenia PTBRiO
Techniki projekcyjne w badaniach marketingowych
Dominika Maison (Wydział Psychologii UW, Dom Badawczy Maison)
termin: 19 i 20 listopada 2009 r.
pobierz pdf
Badania w procesie tworzenia strategii i komunikacji – killer czy dopalacz?
osoby prowadzące: Anna Mazerant (Dom Badawczy Maison) i Magdalena Dobrowolska-Sagan (Publicis)
termin: 26 i 27 listopada 2009 r.
pobierz pdf
Tak samo ale inaczej - badania dla rynku farmaceutycznego
osoby prowadzące: Rafał Dobrowolski i Patrycja Szymańska (Synovate)
termin: 3 i 4 grudnia 2009 r.
pobierz pdf
Optymalizacja portfolio oparta na przewidywaniu wyborów konsumenta. Wykorzystanie komputerowej analizy Conjoint do badań optymalizujących portfolio produktowe lub usługowe
osoba prowadząca: Roman Baszun (Kinoulty Research)
termin: 10 i 11 grudnia 2009 r.
pobierz pdf