Untitled Document

Projekt Y

Topniejące zimowe zaspy i ustępujące śniegi to idealny moment, by poddać testom założenia projektu Y - przedsięwzięcia otwierającego grono przyjaciół, fanów i fanatyków badań rynku i opinii (czyli PTBRiO) na studentów i osoby potencjalnie zainteresowanych pracą w branży badawczej.

Jednym ze strategicznych celów PTRBiO jest osiągnięcie stanu, w którym praca w naszej branży będzie pracą wymarzoną, miejscem, do którego się aspiruje. Dziś, ze względu na specyficzny PR badań (media piszą głównie o nieporozumieniach wokół badań wyborczych, a "fajne" projekty zazwyczaj są utajnione) oraz doświadczenia młodych ludzi z naszą branżą (zwykle wynikające z pracy w roli ankietera), nasz świat wydaje się często przegrywać z sypiącymi obietnicami "marketingiem" czy "consultingiem". Ale to się zmieni...

W drugiej połowie marca odbędą się dyskusje z grupą studentów oraz grupą wykładowców, podczas których przetestujemy najważniejsze założenia projektu.
Projekt Y to:

  • szeroko targetowana akcja wizerunkowa skierowana do studentów i osób potencjalnie zainteresowanych pracą w branży badawczej (że badania są sexy!!!),
  • twórczy konkurs badawczy, w którym nagrodą jest uczestnictwo w seminarium w Kazimierzu Dolnym, wstęp na Kongres Badaczy i nie tylko...
  • portal zwierający najważniejsze informacje dotyczące problematyki badań rynku
  • szansa na znalezienie ciekawej pracy dla młodych ludzi; szansa na wybór spośród najlepszych dla agencji badawczych i działów badań.

Sztab Twórczy projektu Y to: Kasia Gawlik, Mateusz Galica, Adam Polasz i Robert Zydel.

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa
tel. 22 648 44 92; tel./fax 22 649 97 75, e-mail: sekretariat@ptbrio.pl; www.ptbrio.pl