II Ogólnopolski Zjazd Analityków Mediów „PR w RP”
W dniach 25-26 maja odbędzie się II Ogólnopolski Zjazd Analityków Mediów „PR w RP”. Patronat nad tym wydarzeniem objęło Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii.
„PR w RP” – pod takim hasłem członkowie Koła Naukowego Obserwacji Polskich Mediów im. Stefana Kisielewskiego organizują w dniach 25-26 maja br. na Uniwersytecie Warszawskim II już edycję Ogólnopolskiego Zjazdu Analityków Mediów.
W Sali Balowej Pałacu Tyszkiewiczów-Potockich wspólną dyskusję nad rozwojem rynku Public Relations w Polsce podejmą medioznawcy, socjologowie, politolodzy oraz praktycy PR z licznych ośrodków naukowych funkcjonujących na terenie naszego kraju.
II OZAM to tylko jedno z ogniw projektu badawczego, realizowanego przez członków koła. Równolegle prowadzone są m. in. studia nad czynnikami kształtującymi rynek PR w polskich realiach. Trwa opracowywanie kompleksowych danych dotyczących agencji PR, struktury stanowisk czy oferowanych narzędzi. Studenci udowadniają, że jeszcze nie wszystko o branży zostało powiedziane.
Inicjatywę wspiera również Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Związek Firm Public Relations, Press Club Polska oraz portal Newsline.pl.