Untitled Document

Konsumenci w obliczu recesji - Seminarium PTBRiO dla marketerów, Warszawa, 19 lutego 2009 r.

Recesja w światowej gospodarce to temat, który w ostatnich miesiącach nie schodzi z pierwszych stron gazet. Czy polscy konsumenci się jej obawiają? Czy się do niej przygotowują? Czy recesja już ich dotknęła? Czy coś zmieniło się w ich modelu konsumpcji? Podczas lutowego Seminarium najbardziej doświadczeni badacze jakościowi i ilościowi przedstawią wyniki aktualnych badań przeprowadzonych specjalnie na potrzeby spotkania.

Seminarium skierowane jest przede wszystkim do marketerów. Podsumuje ono wiedzę środowiska badawczego o kryzysie oraz dostarczy wielu praktycznych wskazówek o zachowaniach konsumenckich w czasie recesji.

Już w najbliższych dniach przestawimy program seminarium, które odbędzie się 19 lutego 2009 r. w siedzibie Business Centre Club, Pl. Żelaznej Bramy 10 w Warszawie, liczba miejsc: 100.

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa tel. 022 648 44 92; tel./fax 022 649 97 75
e-mail: sekretariat@ptbrio.pl; www.ptbrio.pl