Untitled Document
Techniki projekcyjne w badaniach marketingowych
szkolenie poprowadzi Dominika Maison (Wydział Psychologii UW, Dom Badawczy Maison)
w dniach 15-16 stycznia 2009 roku
Pobierz PDF

Badania panelowe konsumenckie i handlowe
osoby prowadzące: Ewa Jaszko i Michał Gierbisz (GfK Polonia)
termin: 3 i 4 lutego 2009 r.
Pobierz PDF

Badania ilościowe i analiza statystyczna dla niestatystyków
osoby prowadzące: Aneta Tyborowska i Joanna Pieśniewska (TNS OBOP)
termin: 10 i 11 lutego 2009 r.
Pobierz PDF

Czego klient i firma badawcza powinni oczekiwać od realizacji badań
osoba prowadząca: Mirosław Kalinowski (Millward Brown SMG/KRC)
termin: 12 i 13 lutego 2009 r.
Pobierz PDF

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa tel. 022 648 44 92; tel./fax 022 649 97 75
e-mail: sekretariat@ptbrio.pl; www.ptbrio.pl