Untitled Document

Konsumenci XXI wieku – konferencja studencka

25 listopada 2009 roku w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie odbędzie się konferencja naukowa „Konsumenci XXI wieku” organizowana przez Studenckie Koło Naukowe Quaero. Głównym tematem konferencji będą trendy w zachowaniach konsumentów w XXI wieku oraz nowe wyzwania, jakie pojawiają się przed osobami zajmującymi się badaniami marketingowymi.

Konferencja przeznaczona jest przede wszystkim dla studentów kierunków społecznych, którym umożliwi spotkanie ze specjalistami w dziedzinie badań nad zachowaniami konsumenckimi. Osoby wiążące swoją przyszłość zawodową z marketingiem będą mogły poznać standardy metodologiczne prowadzenia badań marketingowych, zasady etyczne obowiązujące w tej dziedzinie, a także poszerzyć teoretyczną wiedzę zdobywaną na zajęciach.

Głównym sponsorem konferencji jest Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii.

http://www.umcs.lublin.pl/articles.php?aid=5135

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii, ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa
tel. 022 648 44 92; tel./fax 022 649 97 75, e-mail: sekretariat@ptbrio.pl; www.ptbrio.pl