Konsumenci XXI wieku – konferencja studencka
25 listopada 2009 roku w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie odbędzie się konferencja naukowa „Konsumenci XXI wieku” organizowana przez Studenckie Koło Naukowe Quaero. Głównym tematem konferencji będą trendy w zachowaniach konsumentów w XXI wieku oraz nowe wyzwania, jakie pojawiają się przed osobami zajmującymi się badaniami marketingowymi.
Konferencja przeznaczona jest przede wszystkim dla studentów kierunków społecznych, którym umożliwi spotkanie ze specjalistami w dziedzinie badań nad zachowaniami konsumenckimi. Osoby wiążące swoją przyszłość zawodową z marketingiem będą mogły poznać standardy metodologiczne prowadzenia badań marketingowych, zasady etyczne obowiązujące w tej dziedzinie, a także poszerzyć teoretyczną wiedzę zdobywaną na zajęciach.
Głównym sponsorem konferencji jest Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii.