fbpx
 
twoje badania semiotyczne
Data Driven Decisions
Pierwszy w Polsce projekt porządkujący źródła wiedzy dla biznesu.
 
Data Driven Decisions to projekt, który już dwukrotnie rozwiał wątpliwości marketerów i decydentów i wskazał najbardziej doceniane i najpewniejsze źródła informacji potrzebne do podejmowania właściwych decyzji strategicznych i taktycznych w biznesie.
 
Forum Data Driven Decisions 2017: były garści case studies i inspiracji, byli znakomici goście, powstał przewodnik dla decydentów prawo, a PWN wydał rozchodzącą się jak świeże bułeczki książkęprawo… Czy można jeszcze bardziej? Można!

Forum Data Driven Decisions 2019: znów w znakomitym towarzystwie, znów w klimatycznych murach w Łodzi. Było więcej interaktywnych i warsztatowych sesji, więcej owocnych znajomości i więcej świeżych inspiracji dla wszystkich decydentów w biznesie oraz tych, którzy analizują i dostarczają dane do podjęcia mądrych decyzji.

Jak łączyć dane z różnych źródeł? Co robić, gdy dane sobie przeczą? Jak podejmować mądre decyzje gdy czas pogania? Czy ufać intuicji w biznesie?

Poznaj projektprawo

Poznaj przewodnikprawo

Poznaj zespół projektowyprawo

 
twoje badania semiotyczne
Kim jesteśmy
PTBRiO to wyjątkowa społeczność entuzjastów wnioskowania o rynku i człowieku. Integrując ludzi, dziedziny i podejścia, tworzymy wspólnie otwartą platformę wspierającą rozwój kompetencji zawodowych.
 
Od blisko 25 lat skupiamy profesjonalistów, którzy dzięki wiedzy o zachowaniach społecznych i konsumenckich wspierają podejmowanie decyzji w organizacjach.
W naszym gronie są badacze marketingowi, analitycy, data scientists, eksperci user experience, konsultanci i stratedzy. Członkowie PTBRiO to zarówno dostawcy informacji rynkowej jak i jej odbiorcy. Mawiamy o sobie, że badacz to stan umysłu,
a nie miejsce zatrudnienia. Wartości, które nas łączą to dociekliwość, rozwój, uczciwość, kreatywność i inicjatywa.

Władze PTBRiO wybrane na dwuletnią kadencję podczas Walnego Zebrania Członków
w dniu 21 czerwca 2022 r.:

Zarząd

AvatarAnna Karczmarczuk - prezes

AvatarMichał Lutostański

AvatarTomasz Opalski

AvatarAleksandra Gębarowska

AvatarAnna Martenka

AvatarRobert Zydel

Komisja Rewizyjna

AvatarLeszek Szycman

AvatarAgnieszka Warzybok

AvatarMateusz Galica

Sąd Koleżeński

AvatarTomasz Jędrkiewicz

AvatarKrzysztof Kamil Jurków

AvatarMichał Kociankowski

 
twoje badania semiotyczne
CyberTransformations
Gdzie jest Twoje miejsce w cyfrowym świecie?
 
Dziękujemy za wszystkie nadesłane propozycje wystąpień. Teraz CyberRada tworzy program wydarzenia, który opublikujemy niebawem.

#research #human #media #brand #community
ciekawe zjawiska, innowacyjne praktyki działania, przełomowe technologie, śmiałe projekty, odważne wizje


Transformacja stała się normą dzisiejszego świata, która dotyka zarówno człowieka, społeczeństwa, jak i biznesu. Transformacja polega na gwałtownym przejściu do rzeczywistości nowych zasad i nieznanych wcześniej definicji. Przejście to często realizuje się w tempie wykładniczym, dlatego nie da się go łatwo przewidzieć stosując liniowe myślenie i prostą ekstrapolację teraźniejszych trendów. Umiejętność okiełznania transformacji staje się kluczową kompetencją. Aby utrzymać się w miejscu, trzeba biec ile sił.

Po pierwsze, transformacji ulega człowiek – na nowo definiując swoje miejsce w cyfrowym świecie. Inaczej konsumujemy treści, inaczej wchodzimy w interakcje z innymi ludźmi, inaczej myślimy, inaczej kupujemy. Transformacji ulega również struktura społeczna, nieprzygotowana na wyzwania masowej robotyzacji i sztucznej inteligencji. Transformacji ulegają przedsiębiorstwa, dostosowując modele biznesowe do możliwości i zagrożeń technologicznej rewolucji. Powstające w garażach start-upy potrafią w krótkim czasie kompletnie zmienić reguły gry panujące w stabilnych od dziesięcioleci branżach i zmieść z powierzchni ziemi do niedawna świetnie prosperujące firmy. Transformuje się także branża badawcza, która na nowo określa swoją rolę w rzeczywistości nadmiaru danych.
 

Poznaj zespół projektowyprawo

Przejdź do strony CyberTransformationsprawo

 


 

 

cyber
 
twoje badania semiotyczne
Baza Wiedzy
Dorobek setek ekspertów consumer intelligence w jednym miejscu.
Baza wiedzy zawiera blisko 1000 dokumentów zebranych w ciągu kilkunastu lat działalności Towarzystwa.

W jednym miejscu zebraliśmy prezentacje z:

  • kongresów badaczy
  • konferencji i seminariów
  • Cyberreseach/Cyber
  • Zimowych Ekspedycji Badawczych
Uwaga: materiały dostępne tylko dla członków PTBRiO po zalogowaniu.
 

Szukaj w bazie wiedzyprawo