PROGRAM

 9.00
border
Rejestracja, kawa powitalna
 9.30
border
Wstęp do post-cyfrowości – myśli na otwarcie. Mirosław Filiciak (SWPS), Michał Kociankowski (Synergion)
10.00
border
Zagrożenia i wyzwania w cyberprzestrzeni w świetle Doktryny cyberbezpieczeństwa RP
Krzysztof Liedel, Biuro Bezpieczeństwa Narodowego
10.30
border
vincentPrognozy w mediach i rynku cyfrowym 2015
Vincent Blaney, European Brand Director – Media & Digital, Millward Brown(wystąpienie partnerskie w j. angielskim)
11.00
border
CyberExpo & kawa
 
border
sesja1
border
sesja2
11.30
border
1130l
border
1130p
11.50
border
1150l
border
1150p
12.10
border
1210l
border
1210p
12.30
border
1230l
border
1230p
12.50
border
1250l
border
1250p
13.10
border
CyberExpo & lunch
 
border
sesja3
border
sesja4
14.10
border
1410l
border
1410p

 

Co kryje telefon shoppera.


Waligorski KrzysztofKrzysztof Waligórski, Saatchi & Saatchi Interactive Solutions
Strateg łączący światy tradycjonalnego myślenia o markach z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi interaktywnych takich ja E-commerce czy social media.  Obecnie Digital Intelligence Director w Interactive Solutions.


Grodecki JanJan Grodecki, Saatchi & Saatchi Interactive Solutions
Strateg z doświadczeniem i zainteresowaniami "digitalowymi". Od ponad 5 lat  tworzę zintegrowane strategie dla klientów IS, na poziomie lokalnym oraz globalnym.
Jestem współautorem zeszłorocznego wystąpienia "Ciemna strona macierzyństwa czyli o czym matce głośno mówić nie wypada." - jednego z trzech najwyżej ocenionych wystąpień podczas zeszłorocznej konferencji.


Myśl przewodnia wystąpienia.

Mobile zmienia nasze zachowania zakupowe, to już oczywistość…ale czy wiemy co ludzie naprawdę robią ze swoim telefonem w sklepie? Dzwonią do żony? Sprawdzają oznakowania produktów, wysyłają mms? Porównują ceny? Postują na FB? Podczas wystąpienia odpowiemy na pytanie co konsumenci robią z telefonem w sklepie i gwarantujemy, że to co robią naprawdę was zaskoczy!

Zastosowanie wniosków w codziennej praktyce badawczej lub/i marketingowej.

Wiedza jak mobile zmienia zachowania zakupowe w miejscu sprzedaży przekłada się na potencjalne strategie i taktyki marketingowe. Zaprezentujemy zestaw MOBILE SHOPPER MUST-HAVE’S – niezbędnych, żeby być w kontakcie z cyber-shopperem na zakupach. Pokażemy konkretne rozwiązania dla marek, które pozwolą skutecznie modyfikować decyzje zakupowe. Wystąpienie pozwoli widzom wdrożyć mobile do zintegrowanej strategii komunikacji marki mając pewność, że zainwestowane pieniądze przełożą się na udział rynkowy.

Nowe i oryginalne treści wystąpienia.

Obecny stan wiedzy o tym jak ludzie wykorzystują telefon w sklepie opiera się na domysłach i uogólnieniach. My zaprezentujemy wiedzę opartą na badaniach empirycznych przeprowadzonych w Polsce AD 2014. Będzie to jedyne, znane nam badanie prezentujące szczegółowo to zagadnienie

Opis projektu badawczego.

Badanie zrealizowane metodą triangulacji metod jakościowych i ilościowych.
•    Obserwacja uczestnicząca,
•    Wywiad pogłębiony
•    Ankieta
•    Metoda Eye Tracking

zwiń ^^

14.30
border
1430l
border
1430p
14.50
border
1450l
border
1450p
15.10
border
1510l
border
1510p
15.30
border
CyberExpo & kawa
16.30
border
Zakończenie