PROGRAM

 9.00
border
Rejestracja, kawa powitalna
 9.30
border
Wstęp do post-cyfrowości – myśli na otwarcie. Mirosław Filiciak (SWPS), Michał Kociankowski (Synergion)
10.00
border
Zagrożenia i wyzwania w cyberprzestrzeni w świetle Doktryny cyberbezpieczeństwa RP
Krzysztof Liedel, Biuro Bezpieczeństwa Narodowego
10.30
border
vincentPrognozy w mediach i rynku cyfrowym 2015
Vincent Blaney, European Brand Director – Media & Digital, Millward Brown(wystąpienie partnerskie w j. angielskim)
11.00
border
CyberExpo & kawa
 
border
sesja1
border
sesja2
11.30
border
1130l
border
1130p
11.50
border
1150l
border
1150p
12.10
border
1210l
border
1210p
12.30
border
1230l
border
1230p
12.50
border
1250l
border
1250p
13.10
border
CyberExpo & lunch
 
border
sesja3
border
sesja4
14.10
border
1410l
border
1410p
14.30
border
1430l
border
1430p
14.50
border
1450l
border
1450p
15.10
border
1510l
border
1510p
15.30
border
CyberExpo & kawa

 

Ekonomia zaangażowania - lajki, szery, punkty i głaski


ozimekWojciech Ozimek, one2tribe
Rozpoczął swoją karierę w Telekomunikacji Polskiej (TP), gdzie uczestniczył w projektowaniu i wdrażaniu wysokiej dostępności systemów rozproszonych, metod obiektowych i projektowania interakcji człowieka z komputerem. W 1998 r. Wojtek dołączył do Infovide-Matrix, gdzie uczestniczył w wielu projektach jako konsultant, architekt i kierownik projektu. W 2000 r. został R&D managerem w obszarze e-biznesu. Na tym stanowisku odpowiadał za tworzenie strategii biznesowych i architektury IT dla wybranych klientów. W 2002 roku został mianowany dyrektorem do spraw R&D i zaczął koncentrować się na strategii i rozwoju biznesu. W 2003 r. założył firmę one2tribe, która zajmuje się budową rozwiązań na styku gier, społeczności internetowych oraz systemów korporacyjnych.


Żyjemy w czasach, w których towarem jest szeroko rozumiane zaangażowanie. Wyraża się ono w różny sposób - od prostego „lajka na fejsie” do pozostawania w interakcji z serwisem przez minuty, godziny, dni czy tygodnie. Zaangażowanie można mierzyć, można je badać, ale można na nie także wpływać. Podstawą są schematy nagród, znane w psychologii od ponad pół wieku. Co oznacza nagroda w schemacie nagród? Jak nagradzanie przekłada się na zaangażowanie? Jak możemy wykorzystać schematy nagród w projektowaniu Customer Experience i User Experience? Oraz najważniejsze - czy nagradzanie (a nie tylko zaangażowanie) można badać? O tym opowiemy podczas naszego wystąpienia.

zwiń ^^

16.30
border
Zakończenie