fbpx
 
twoje badania semiotyczne
Praktyka nauce, nauka praktyce
Cykl spotkań łączących światy nauki i biznesu
 
Praktyka nauce, nauka praktyce to cykl wydarzeń, których celem jest integracja środowiska badaczy niezależnie od podejścia i typów doświadczeń. Cykl jest okazją do zaprezentowania nowych trendów w badaniach marketingowych, jak i nowej wiedzy z obszarów nauki o badaniach.
Każde spotkanie w ramach cyklu to przedstawienie dwóch perspektyw – praktycznej i akademickiej – w ramach jednego zagadnienia, co wyzwala ciekawe dyskusje i stanowi inspiracje do późniejszej pracy. Odbiorcami i dyskutantami są przedstawiciele nauki, wykładowcy uczelni, szczególnie ekonomicznych, doktoranci i studenci oraz pracownicy instytutów naukowo-badawczych z całego kraju.
W roku akademickim 2018/2019 spotkania ponownie odbywają się na Uniwersytecie Jagiellońskim w Instytucie Ekonomii, Finansów i Zarządzania.

Najbliższe spotkanie:

2019 04 12 www
twoje badania semiotyczne
Strefa b
spotkania inspiracyjne
 
 
Zapraszamy do udziału w spotkaniach inspiracyjnych Strefa b. Jest to miejsce swobodniej wymiany myśli i doświadczeń entuzjastów wnioskowania o konsumentach i ich zachowaniach. Zwykle tematem jest najlepiej ocenione wystąpienie Kongresu Badaczy wzbogacone o dodatkowe wnioski i gości specjalnych. 

Dlaczego warto przyjść?

  • zobaczysz prezentację, która zdobyła największe uznanie kongresowej publiczności
  • dowiesz się, jak narodził się pomysł i temat wystąpienia
  • poznasz ludzi o podobnych zainteresowaniach ale różnych punktach widzenia
Liczba miejsc ograniczona, wstęp bezpłatny, konieczna rejestracja.
Zapraszamy!


Minione spotkania: 
"Gry symulacyjne - Making of", Basia Zajączkowska i Igor Widawski - laureaci tegorocznego XIX Kongresu Badaczy Rynku i Opinii - powrócili ze swoją zwycięską prezentacją i pokazali cały potencjał gier symulacyjnych, który w nich drzemie. Spotkanie odbyło się 4 grudnia 2018 r., w Centrum Zarządzania Światem.
czs

Przeczytaj więcej o mocy gier symulacyjnychprawo

cyber
 
twoje badania semiotyczne
Analiza rynku badań
Największy projekt diagnozujący kondycję rynku badań marketingowych
 
Od 1994 roku wspólnie z ESOMAR prowadzimy szczegółową analizę rynku badań marketingowych. Podstawą tworzenia raportu jest coroczna ankieta przeprowadzana w pierwszej części roku. Wśród respondentów są największe firmy badawcze w Polsce, przedstawiciele sieciowych agencji czy butików badawczych.

Jeśli Twoja firma prowadzi badania marketingowe - zapraszamy do udziału w badaniu!
Dzięki udziałowi Twojemu i Twojej firmy wyniki będą bardziej szczegółowe, a Ty i Twoja firma jako pierwsi poznacie dokładną diagnozę rynku badań. Dodatkowo Twoja firma będzie mogła znaleźć się w zestawieniach opublikowanych na stronie Insight Map Przewodnik – Jak zamawiać i kupować badania w zakładce "Rankingi", a zagregowane wyniki wzbogacą coroczny raport ESOMAR.

To tylko 3 kroki:
1. Poznaj pytania i przygotuj dane; wzór formularza możesz pobrać tutaj
2. Do 15 maja 2024 r. wprowadź dane do formularza on-line (tylko tak pozyskane dane będą brane pod uwagę przy dalszych analizach). Wypełniając ankietę, możesz ją przerywać i wrócić do niej, poprzez opcję „odłóż na później”. 
3. Poznaj wyniki badania i sprawdź pozycję swojej firmy w rankingach na stronie www.insightmap.pl 

opalski head 2024 600px
Konsument 2020 - czas start!
Największy w Polsce projekt trendwatchingowy
 

Konsument 2020 - czas start!

Największy w Polsce projekt trendwatchingowy
Rusza kolejna edycja naszego cyklicznego projektu trendwatchingowego. To największe tego typu badanie w Polsce, prowadzone już od 12 lat. Jeśli chcesz współtworzyć z nami to epokowe dzieło, zgłoś się do jednej z grup think tanku K20.
Jeśli masz pomysł jak wzbogacić projekt o nowe pole analizy, daj nam koniecznie znać. Poniżej znajdziesz strukturę i ramy czasowe procesu. Chętnych zapraszamy do kontaktu pod: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Napisz koniecznie jak i którą grupę chcesz wesprzeć.

K20 THINK TANK – Struktura procesu

ŁOWCY TRENDÓW – 10-12.2019
Liderzy: Gosia Chomentowska, Ola Trojanowska, Paweł Pawiński
Koordynowana zdalnie grupa młodych trendhunterów.

IDI z EKSPERTAMI – 11.2019-02.2020
Liderka: Ola Trojanowska
Grupa prowadząca wywiady indywidualne z ekspertami w różnych obszarach.

SEMIOTYKA – 11.2019-01.2020
Lider: Krzysiek Polak
Grupa analizująca zmiany w kulturze i dyskursie.

BAZ DANYCH – 12.2019-01.2020
Lider: Oskar Żyndul
Grupa szukająca aktualnych trendów i obszarów zmian w danych zastanych, trackingach, etc.

FGI Z BADACZAMI – 02.2020
Liderka: Ania Rychlik
Grupa prowadząca wywiady grupowe z doświadczonymi badaczami i obserwatorami rzeczywistości rynkowej.

IDI ODWRÓCONYMI EKSPERTAMI – 01-02.2020
Liderka: Basia Zajączkowska
Grupa prowadząca wywiady z osobami wykonującymi zawody wymagające ciągłego kontaktu z ludźmi - np. pielęgniarki, barmani, taksówkarze etc.

BADANIA ILOŚCIOWE – 02-04.2020
Lider: Oskar Żyndul
Grupa prowadząca badania ilościowe weryfikujące występowanie zjawisk.

TWÓJ OBSZAR BADAWCZY
Lider/Liderka: Ty
Jeśli widzisz inne, nowe pole do analizy i chcesz wspomóc proces K20 - zgłoś grupę. Pamiętaj efekty pracy chcemy poznać do końca lutego 2020.

Poznaj zespół projektowyprawo