PROGRAM

 9.00
border
Rejestracja, kawa powitalna
 9.30
border
Wstęp do post-cyfrowości – myśli na otwarcie. Mirosław Filiciak (SWPS), Michał Kociankowski (Synergion)
10.00
border
Zagrożenia i wyzwania w cyberprzestrzeni w świetle Doktryny cyberbezpieczeństwa RP
Krzysztof Liedel, Biuro Bezpieczeństwa Narodowego
10.30
border
vincentPrognozy w mediach i rynku cyfrowym 2015
Vincent Blaney, European Brand Director – Media & Digital, Millward Brown(wystąpienie partnerskie w j. angielskim)
11.00
border
CyberExpo & kawa
 
border
sesja1
border
sesja2
11.30
border
1130l
border
1130p
11.50
border
1150l
border
1150p
12.10
border
1210l
border
1210p
12.30
border
1230l
border
1230p

 

Cyborg Anthropology, czyli jak rozmawiać z cyborgami.


Piasecki RafalRafał Piasecki, DDB Warszawa
Z wykształcenia antropolog kultury, z zawodu strateg starający się połączyć obydwa obszary wiedzy. Wykładowca SMR (strategia marki) i SAR (szkoła marketingu interaktywnego). Prywatnie wspinacz i biegacz górski nierozstający się ze smartfonem, a ostatnio również iPadem i pseudosmartwatchem. Główni klienci: Danone, Żywiec Zdrój, Polkomtel, Ferrero, Unilever, PKP, Poczta Polska, KPRM, PGE, PGNIG, Brown Forman, PZU, Tchibo, T-Mobile.


Bombol PiotrPiotr Bombol, DDB Warszawa
Z wykształcenia ekonomista, zdobywca nagrody Prezesa NBP za najlepszą pracę magisterską. Prywatnie miłośnik muzyki, od 2009 roku organizator imprez klubowych oraz festiwali muzycznych. W DDB Warszawa specjalizuje się w nowych mediach i technologiach, w dziale DDB Socials zajmuje się consultingiem z zakresu social & digital. Co tydzień prowadzi inspiracyjno-edukacyjne spotkania – Internetowe Piątki dla pracowników i klientów agencji. Główni klienci: XL Energy Drink, T-Mobile, PLL LOT, Allegro.


Myśl przewodnia wystąpienia.

Ludzie od zawsze próbowali ułatwić sobie życie poprzez technologię. Koło zastąpiło nogi, sztućce zęby, a broń pazury. Edward Hall wprowadził już w latach 70-tych pojęcie ekstensji, jednak dopiero teraz zachodzi największa zmiana naszego zachowania poprzez zastępowanie i poszerzanie naszych naturalnych funkcji. Dzieje się to tak szybko, że często umyka nam jej znaczenie dla postrzegania świata przez konsumenta. Technologia stała się nieodłączną częścią naszego życia. Dużo uwagi poświęcono jej użyteczności, jednak dużo mniej wpływowi na nasze funkcjonowanie i widzenie świata. Cyborg Anthropology jest próbą odpowiedzi na pytanie, jak my, jako konsumenci, zmieniliśmy się pod wpływem urządzeń, które jeszcze na początku XX wieku wydawały się wizją z filmów science fiction.

Zastosowanie wniosków w codziennej praktyce badawczej lub/i marketingowej.

Zrozumienie zachowania i sposobu postrzegania nowoczesnego konsumenta jest ważne dla każdej marki, która chce być częścią życia swoich odbiorców. Technologia ma bezpośredni przełożenie na sposób odbierania i przetwarzania informacji z otoczenia, a także tworzy nowe, czasem jeszcze nieodkryte, punkty styku z odbiorcą. Wnioski z wystąpienia mogą zostać także zastosowane w praktyce badawczej jako nowe podejście do interpretacji obserwowanych zjawisk.

Nowe i oryginalne treści wystąpienia.

Cyborg Anthropology jest dziedziną niszową, a w Polsce jeszcze nie doczekała się szerszej dyskusji. Jako społeczeństwo w bardzo szybki sposób adaptujemy nowe style zachowań, jednak ich dostrzeżenie i zrozumienie przez nauki społeczne często pozostaje w tyle. W ramach wystąpienia opowiemy o zjawiskach obecnych w życiu każdego z nas, a często nie zauważanych lub nie branych pod uwagę w analizach marketerów, pozwoli nam to spojrzeć z innej strony na nasze codzienne praktyki i lepiej zrozumieć jak dzisiaj ludzie widzą świat.

Opis projektu badawczego.

Wystąpienie bazuje na badaniach jakościowych i etnograficznych przeprowadzanych w ramach prowadzonych w agencji projektów oraz na analizie zastanych źródeł i dodatkowych obserwacjach uczestniczących/quasi-uczestniczących i wywiadach.

Dodatkowe informacje na temat treści wystąpienia.

W założeniu wystąpienie ma mieć charaktery użytkowy i stać się podstawą do nowej formy badań lub być uwzględnione w pracach nad strategią komunikacji dla marki

zwiń ^^

12.50
border
1250l
border
1250p
13.10
border
CyberExpo & lunch
 
border
sesja3
border
sesja4
14.10
border
1410l
border
1410p
14.30
border
1430l
border
1430p
14.50
border
1450l
border
1450p
15.10
border
1510l
border
1510p
15.30
border
CyberExpo & kawa
16.30
border
Zakończenie