PROGRAM

 9.00
border
Rejestracja, kawa powitalna
 9.30
border
Wstęp do post-cyfrowości – myśli na otwarcie. Mirosław Filiciak (SWPS), Michał Kociankowski (Synergion)
10.00
border
Zagrożenia i wyzwania w cyberprzestrzeni w świetle Doktryny cyberbezpieczeństwa RP
Krzysztof Liedel, Biuro Bezpieczeństwa Narodowego
10.30
border
vincentPrognozy w mediach i rynku cyfrowym 2015
Vincent Blaney, European Brand Director – Media & Digital, Millward Brown(wystąpienie partnerskie w j. angielskim)
11.00
border
CyberExpo & kawa
 
border
sesja1
border
sesja2
11.30
border
1130l
border
1130p
11.50
border
1150l
border
1150p
12.10
border
1210l
border
1210p
12.30
border
1230l
border
1230p
12.50
border
1250l
border
1250p
13.10
border
CyberExpo & lunch
 
border
sesja3
border
sesja4
14.10
border
1410l
border
1410p
14.30
border
1430l
border
1430p

 

Cyfrowe ślady mobilności. Świat post czy jednak pre-cyfrowy?


Cetnarska DorotaDorota Cetnarska, AMS
Z wykształcenia socjolog, od 14 lat związana z badaniami w mediach. W AMS odpowiada za projekty badawcze oraz obszar marketingowego wsparcia sprzedaży w zakresie tworzenia strategii i innowacji produktowych. Prowadzi wewnętrzne szkolenia i warsztaty z efektywnej sprzedaży.


Kruk WaldemarWaldemar Kruk, AMS
Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz Executive MBA (Uniwersytet Warszawski we współpracy z University of Illinois at Urbana – Champaign USA). Z branżą reklamową związany od 1994r. Współtwórca standardu badań czytelnictwa (PBC) i badania audytorium radiowego (RadioTrack). W latach 2004-2013 prezes zarządu w Polskie Badania Outdooru Sp. z o.o.
Właściciel INSIGHT PRO, firmy doradczej specjalizującej się w analizach strategicznych, data-miningowych oraz narzędziach wspomagających marketing sprzedaży. Doradca ds. rozwiązań biznesowych w  AMS SA (Grupa Agora). Członek Rady Nadzorczej Instytutu Badań Outdooru Sp. z o.o.


 

Myśl przewodnia wystąpienia.

Żyjemy w czasach z jednej strony rozwoju technologii cyfrowych (w tym mobilnych), z drugiej – w świecie Big Data. Oba te trendy  rozbudzają oczekiwanie coraz lepszej jakości opisu konsumentów, by na nowo skutecznie podejmować decyzje biznesowe.
Czy to oczekiwanie jest już do spełnienia? Zbieranie danych cyfrowych odbywa się na wielką skalę – przy czym dane nie zawsze są dostępne. Często ich właściciele nie widzą ich użyteczności lub "trzymają je" na lepsze czasy.
O cyfrowych śladach mobilności konsumentów (aktywność w świecie fizycznym vs aktywność w świecie cyfrowym) chcemy opowiedzieć na przykładzie naszych doświadczeń z  Big Data.

Zastosowanie wniosków w codziennej praktyce badawczej lub/i marketingowej.
a) Pokażemy perspektywę klienta instytutów badawczych, jego potrzeby i ograniczenia związane z komunikacją i budowaniem biznesu wykorzystującego Big Data świata cyfrowego (korzyść dla badacza).
b) Podzielimy się doświadczeniem dotyczącym radzenia sobie w sytuacji braku satysfakcjonującej informacji o użytkowniku cyfrowych rozwiązań (korzyść dla marketera).

Nowe i oryginalne treści wystąpienia.

Na przykładzie naszego doświadczenia z Big Data przedstawimy jak od strony praktycznej można pokonać trudności w dostępie do informacji o mobilności konsumentów.  Oraz jak je wykorzystać w prowadzonym biznesie.
Trudności w dostępie do informacji? Brak integratora danych cyfrowym na poziomie poszczególnych branż (nie mówiąc o gospodarce w ujęciu krajowym) nie buduje ram "zdrowej" konkurencji. Gospodarka oparta na Big Data powinna uwzględniać dostęp do danych dla MŚP, bo sama edukacja cyfrowa docelowo nie wystarczy.
Wykorzystanie danych cyfrowych z aplikacji i baz poprzez tworzenie narzędzi to droga do podnoszenia efektywności decyzji biznesowych. Tworzenie takiego ekosystemu to rozwiązanie dla całych gospodarek i ułatwienie dla marketerów, którzy nie będą jak dzisiaj zmuszeni do bycia "śledczym"  w sprawie.
Sięgniecie do Dużych Zbiorów kreuje nowe potrzeby i nowe rozwiązania, zarówno po stronie marketerów, jak również instytutów badawczych.

Dodatkowe informacje na temat treści wystąpienia.

Oś prezentacji oparta będzie m.in. na źródłach danych cyfrowych, które zostały pozyskane, przeanalizowane i wykorzystane w codziennej praktyce biznesowej i badawczej w AMS SA. Zastosowanie tych danych to m.in. decyzje inwestycyjne w zakresie geomarketingu.

zwiń ^^

 

Cyfrowe ślady mobilności. Świat post czy jednak pre-cyfrowy?


Cetnarska DorotaDorota Cetnarska, AMS
Z wykształcenia socjolog, od 14 lat związana z badaniami w mediach. W AMS odpowiada za projekty badawcze oraz obszar marketingowego wsparcia sprzedaży w zakresie tworzenia strategii i innowacji produktowych. Prowadzi wewnętrzne szkolenia i warsztaty z efektywnej sprzedaży.


Kruk WaldemarWaldemar Kruk, AMS
Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz Executive MBA (Uniwersytet Warszawski we współpracy z University of Illinois at Urbana – Champaign USA). Z branżą reklamową związany od 1994r. Współtwórca standardu badań czytelnictwa (PBC) i badania audytorium radiowego (RadioTrack). W latach 2004-2013 prezes zarządu w Polskie Badania Outdooru Sp. z o.o.
Właściciel INSIGHT PRO, firmy doradczej specjalizującej się w analizach strategicznych, data-miningowych oraz narzędziach wspomagających marketing sprzedaży. Doradca ds. rozwiązań biznesowych w  AMS SA (Grupa Agora). Członek Rady Nadzorczej Instytutu Badań Outdooru Sp. z o.o.


 

Myśl przewodnia wystąpienia.

Żyjemy w czasach z jednej strony rozwoju technologii cyfrowych (w tym mobilnych), z drugiej – w świecie Big Data. Oba te trendy  rozbudzają oczekiwanie coraz lepszej jakości opisu konsumentów, by na nowo skutecznie podejmować decyzje biznesowe.
Czy to oczekiwanie jest już do spełnienia? Zbieranie danych cyfrowych odbywa się na wielką skalę – przy czym dane nie zawsze są dostępne. Często ich właściciele nie widzą ich użyteczności lub "trzymają je" na lepsze czasy.
O cyfrowych śladach mobilności konsumentów (aktywność w świecie fizycznym vs aktywność w świecie cyfrowym) chcemy opowiedzieć na przykładzie naszych doświadczeń z  Big Data.

Zastosowanie wniosków w codziennej praktyce badawczej lub/i marketingowej.
a) Pokażemy perspektywę klienta instytutów badawczych, jego potrzeby i ograniczenia związane z komunikacją i budowaniem biznesu wykorzystującego Big Data świata cyfrowego (korzyść dla badacza).
b) Podzielimy się doświadczeniem dotyczącym radzenia sobie w sytuacji braku satysfakcjonującej informacji o użytkowniku cyfrowych rozwiązań (korzyść dla marketera).

Nowe i oryginalne treści wystąpienia.

Na przykładzie naszego doświadczenia z Big Data przedstawimy jak od strony praktycznej można pokonać trudności w dostępie do informacji o mobilności konsumentów.  Oraz jak je wykorzystać w prowadzonym biznesie.
Trudności w dostępie do informacji? Brak integratora danych cyfrowym na poziomie poszczególnych branż (nie mówiąc o gospodarce w ujęciu krajowym) nie buduje ram "zdrowej" konkurencji. Gospodarka oparta na Big Data powinna uwzględniać dostęp do danych dla MŚP, bo sama edukacja cyfrowa docelowo nie wystarczy.
Wykorzystanie danych cyfrowych z aplikacji i baz poprzez tworzenie narzędzi to droga do podnoszenia efektywności decyzji biznesowych. Tworzenie takiego ekosystemu to rozwiązanie dla całych gospodarek i ułatwienie dla marketerów, którzy nie będą jak dzisiaj zmuszeni do bycia "śledczym"  w sprawie.
Sięgniecie do Dużych Zbiorów kreuje nowe potrzeby i nowe rozwiązania, zarówno po stronie marketerów, jak również instytutów badawczych.

Dodatkowe informacje na temat treści wystąpienia.

Oś prezentacji oparta będzie m.in. na źródłach danych cyfrowych, które zostały pozyskane, przeanalizowane i wykorzystane w codziennej praktyce biznesowej i badawczej w AMS SA. Zastosowanie tych danych to m.in. decyzje inwestycyjne w zakresie geomarketingu.

 

14.50
border
1450l
border
1450p
15.10
border
1510l
border
1510p
15.30
border
CyberExpo & kawa
16.30
border
Zakończenie