button blank
ptbriompk

Rada Programowa

kocian

Ekspert strategii marketingowej, badań rynku i komunikacji, popularyzator myślenia strategicznego w biznesie. Prowadził pierwszy w Polsce dział Research Consulting w firmie badawczej (Grupa IQS), specjalizujący się w doradztwie strategicznym opartym na wiedzy. Pracował także w ARC, Y&R, BAV Consulting. Od siedmiu lat prowadzi pracownię badań i rozwiązań strategicznych Synergion, od trzech lat także agencję komunikacyjną Simply By, która za swoją pierwszą kampanię otrzymała nagrodę EFFIE. W latach 2008-2012 oraz od 2014 Członek Zarządu PTBRiO. Członek Polskiego Klubu Brandingu. Wykładowca Szkoły Strategii Marki oraz Szkoły Marketingu Interaktywnego przy SAR.

halawa

Skończył socjologię na Uniwersytecie Warszawskim. Jest doktorantem na Wydziale Antropologii The New School for Social Research w Nowym Jorku, gdzie pracował ze studentami Parsons School of Design oraz z zespołem Graduate Institute for Design, Ethnography & Social Thought. Asystent w Instytucie Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk, gdzie zajmuje się etnograficznymi badaniami i kulturową analizą życia gospodarczego. Wcześniej był badaczem jakościowym i doradcą strategicznym w Millward Brown. Stypendysta Fulbrighta, Wenner-Gren Foundation i Fundacji na Rzecz Nauki Polskiej.

jedrkiewicz

Badaniami zajmuje się od 1994 roku, z tego większość jako badacz jakościowy. Przez wiele lat odpowiadał za rozwój narzędzi i produktów badawczych w Grupie IQS i NUQ Research. Od 2012 roku pracuje w T-Mobile Polska, gdzie kieruje działem badań rynku.

ozimek

Od 11 lat Prezes Zarządu one2tribe Sp. z o.o., odpowiedzialny za rozwój organizacji, wprowadzanie na rynek nowych produktów, sprzedaż oraz współpracę z kluczowymi klientami. Współtwórca ponad kilkunastu usług mobilnych i internetowych oraz kilku gier online działających w Polsce i na świecie (łącznie 4 mln abonentów). Projektant gier dla biznesu, rozwiązań gamifikacyjnych i gier w edukacji. Promotor zastosowania gier w „normalnym życiu”, mówca TEDx (2011 Kraków, 2012 Hewlett Packard/Warszawa). Często występuje na konferencjach poświęconych grom w biznesie (w Polsce i zagranicą), współautor opracowań i artykułów na temat gamifikacji.

polasz

Od kilkunastu lat zajmuje się badaniami marketingowymi, kiedyś po stronie klienta (w Kompanii Piwowarskiej, T-Mobile), obecnie dyrektor badań i analiz w pracowni strategicznej O11E [ONE ELEVEN], gdzie odpowiada za interdyscyplinarne badania i analizy na użytek tworzonych strategii dla marek. Zawodowo interesuje się niestandardowymi metodami badawczymi i alternatywnymi źródłami wiedzy o rynku i konsumentach oraz technikami wizualizacji danych. Po pracy domorosły stolarz i cieśla.

stradowski

Syn dwojga chemików i wnuk pszczelarza, od dzieciństwa zafascynowany nauką, przyrodą i nowymi technologiami. Z wykształcenia lekarz (niepraktykujący), z przekonania racjonalista, z zawodu dziennikarz. Pracował w "Gazecie Wyborczej", "Przekroju" i "Wprost". Kilka lat temu trafił do miesięcznika "Focus", gdzie zajmuje się działem nauki, a także internetem i mediami społecznościowymi. Fascynuje go medycyna i działanie mózgu, uwielbia patrzeć w gwiazdy i przez mikroskop. Chętnie korzysta z nowych usług internetowych, lubi gadżety, choć ma ich niewiele. W nielicznych wolnych chwilach eksperymentuje w kuchni, odwiedza kawiarnie w poszukiwaniu idealnego espresso, chodzi po górach ( jeśli akurat są jakieś w okolicy). Wielokrotnie był gościem audycji naukowych i komentarzy TOK FM. W styczniu 2013 r. dołączył do grona prowadzących, by nadal robić to, co jest jego pasją - rozmawiać z mądrymi ludźmi i uczyć się od nich.

Best of Cyber

Od 2010 roku konferencje Cyber są najważniejszą w Polsce przestrzenią dyskursu o styku konsumpcji i cyfrowości. Co roku gościmy najbardziej uznanych polskich prelegentów.

Oto zapis video kilku świetnie ocenionych wystąpień z ostatnich edycji Cyber:


dr Aleksandra Przegalińska (ALK):

Zarządzanie sobą: Quantified Self i nowe trendy w zakresie wearable technologies

Zobacz opis wystąpienia Oli na Cyber 7.0: Człowiek-bot: ewolucja relacji


dr hab. Jacek Wasilewski (UW) i Przemysław Siewior (Neuroidea):

Mikrokosmos Youtube’a

Zobacz opis wystąpienia Jacka na Cyber 7.0: Jak bardzo konsument świata wirtualnego jest nieracjonalny? Wpływ kontekstu w świecie wirtualnym na opinie w świecie rzeczywistym.

Zobacz opis wystąpienia Przemka na Cyber 7.0: Czynniki decydujące o rozprzestrzenianiu informacji w sieci – na przykładzie Real Time Marketingu


dr Jan Zając (UW/Sotrender) i Filip Cyprowski (Sotrender):

Tego się nie da odzobaczyć

Zobacz opis wystąpienia Janka na Cyber 7.0: Pożrą, przeżują i wydalą - Google, Facebook i polskie biznesy internetowe


Natalia Hatalska:

Ja, cyborg - o stosunku ludzi do HET (human enhancement technologies)

Kontakt

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa
tel. 22 649 97 74
mail: cyber@ptbrio.pl